Max, a macska - Kapd el a kajatolvajt!

Megjelent ingyenesen letölthető Android játékunk a Google Playen: Max the Cat.

  • 999 pálya
  • 3 különböző játékmód
  • Addiktív játékmenet
  • Gyermek mód

Az iOS verzió néhány napon belül elérhető. Kellemes szórakozást!

Hozzászólások

Szükséges jogok:
- telefon állapot és azonosító lekérése (Ok, ezt sokan kérik, bár nem tudom, miért szükséges)
- futó alkalmazások lekérése. WTF???? Azzal meg mit akartok úgy mégis??

Mi semmit. A reklám, in-app purchase, video sharing, Facebook API-knak kellenek ezek a jogok. Ha igényled, akkor pontosan felsorolom, hogy melyik mit...

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Ki kell, hogy ábrándítsalak, az iOS, WP8 és Balackberry verziók ugyanezeket a jogokat kérik a Facebook, AdMob, Chartboost integrációhoz, csak adott esetben nem tolja az arcodba, mint az Android. Igaz, hogy a kutya nem él vissza ezekkel a jogokkal, csak megy a paranoia, de mindenkinek szíve joga... :)

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Ezt én értem, nem is a topic témájául szolgáló szoftver fejlesztőit vádoltam itt spyware készítéssel. :)
Csak ahogy a szerző is írta itt feletted/alattad (kinek, milyen sorrenben jelennek meg a hozzászólások), Cukibergék kicsit túlzásba kezdik vinni a kémtevékenységüket.
Már a fiókjaimhoz sem engedek akárkit hozzáférni, inkább nem használom a legtöbb ilyen programot, de hogy valaki monitorozza, miket futtatok... Jó, hogy nem kér root jogot. :D

Olyasmi jutott eszembe, hogy a FB integráció lekérdezi, hogy van-e FB app telepítve, és ha igen, akkor azt nyitja meg, ha nem, akkor a weboldalt.

De ez lehet hülyeség, mert az FB app le tudja kezelni a facebook-os url-eket enélkül is.

Viszont azt el tudom képzelni, hogy az admob használja ezt a listát arra, hogy "releváns" reklámokat toljon, pl ne reklámozzon olyan appot ami már fent van, vagy a meglévő alkalmazásaid alapján reklámozzon találja ki hogy mit reklámozzon.

Már kint van BlackBerry 10-re (Z10, Z30, stb.) majd egy éve a Fairy Mahjong és az Elf Ludo is. Keress rájuk a BlackBerry Worldön, ha érdekel!

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Most mond meg! Ebből élünk és szeretnénk 6-8 hónapnyi munkánkért cserébe kapni is valamit azoktól, akik erre hajlandóak. Egyébként meg úgy van kialakítva a játék, hogy ha nem akarsz fizetni, akkor is tudsz vele játszani. Az IAP-pal power upokat tudsz elsősorban venni. De ha feltétlen szükség lenne ingyen is a cuccokra, akkor ott van benne a Get Free Tokens gomb, megnézel egy reklámot és máris egy fillér elköltése nélkül ugyanazt kapod, mint az, aki fizetett érte. :)

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Hidd el, hogy elgondolkodtam már párszor 1999 óta, amióta talpon tartom ezt a céget, hogy mi a legmegfelelőbb üzleti modell. Végigcsináltam pár változást a piacon, megéltem, ahogy a felhasználók egyre kevesebbet akartak fizetni ugyanazért a játékért. 2005 környékén egy ilyen casual játékért még $19.99-et simán kicsengettek, majd már csak $9.99-et, $4.99-et. Jöttek az app store-ok és a $0.99-es appok. Majd a freemium. A piaci igényekhez alkalmazkodni kell, tetszik, nem tetszik. Fel vagy háborodva, hogy mekkora szemétség, hogy az ingyenes appban ott van az IAP és a reklám. Pedig csak arról van szó, hogy nem előre kell kifizetned azt az $1-$2-t, hanem miután kipróbáltad a játékot és arra érdemesnek találod. Utána nincsenek reklámok. Akkor mi a gond?
Jelenleg valamivel több, mint egymillió felhasználónk van világszerte (ami mobilon egyáltalán nem sok), akik szeretik a játékainkat. Mi őket is és az új "rajongókat" próbáljuk kiszolgálni. Az pedig nem lehet célunk, hogy mindenkinek megfeleljünk. Ezek szerint te a második csoportba tartozol, de nincs ezzel semmi baj! ;)

Jómagam, mint játékos, teljesen egyet értek.

Állatira átverve éreztem magam amikor preorderrel megvettem (soha többé ilyet) egy jó nevű fejlesztőcég AAA kategóriás játékát, és kiderült, hogy alapvetően egy szánalmas bughalom (amit később nem is tagadtak, hanem azzal érveltek, hogy multiban viszont űberkirály). Ugye az utóbbi időben már nem nagyon van demó az AAA játékokból, inkább vedd meg előre, lehetőleg már akkor, amikor a concept art már talán végleges.

Pár hasonló eset után (kifizettem az AAA játék 50-60 dodós árát, és egy gúnyos viccet kaptam), rászoktam a free to play játékokra. Van olyan, amiért (amire, amiben) kb. kétszer annyit költöttem mint egy AAA játékra, de örömmel, mert élveztem a játékot. Persze ha pay to win játékba futok, akkor hamar lekoccan a gépemről.

Eleinte persze próbálkoztam azzal, hogy letöltöttem, végigjátszottam (vagy csak elkezdtem) és vagy megvettem vagy nem, de ennek a módszernek is vannak hátrányai.

Szerintem a F2P egy járható út, legalábbis bizonyos játékfajták esetén. Hasonlóan a pay to progress(?) is, azaz amiben csak azért kell fizetni, hogy gyorsabban haladjon az ember, de nem azért, hogy a játék játszható legyen. Sajnos eddig kb. az összes, amit (telefonon) kipróbáltam, elég rosszul volt súlyozva (szerintem), és/vagy nem kötött le a játék annyira, hogy fizessek érte.

Az a gond, hogy míg egy érett(?) fejjel gondolkodó felnőtt képes kordában tartani ez irányú igényeit, a játékokkal azért elég sok gyerek játszik, akik gondolkodás nélkül költenek minden szarra a játékban.
(legalábbis én így gondolom, és ahogy olvastam, nem vagyok egyedül a véleményemmel)

A hirdetésekkel meg úgy vagyok, hogy amíg a felhasználói-/játékélményt nem zavarják, addig no problem.
De ha olyat csinálnak, mint az Angry Birds egyes verzióiban, hogy a játékot játszva akaratlanul kattintasz egy-egy váratlanul felbukkanó reklámra, az már gáz.

Najó, de régen is, megkaptam a kétszáz forint zsebpénzt, amit arra költöttem amire akartam, és nem a teljes családi kaszával szaladgáltam. Azért ugye manapság nem lehetetlen akár az online költést, ha a gyerek az apu telefonján játszik, vagy akár a gyerek számláját limitálni.

Nem kell. Van (volt?) valami késleltetés ha egymás után több vásárlásod van, akkor x időn belül nem kell(ett) megadni újra a jelszót.
Fixme ha rosszul tudom.
- - - - - - -
A nagy tudású uraknak felhívnám a figyelmét arra, hogy a Windows ugyan sok mindenre nagyon jó, de Linuxnak speciel nagyon szar.
"http://hup.hu/node/111669#comment-1419622">csfeco

Os szinten alapból tiltva van a vásárlás, pontosabban az account jelszavát minden esetben bekéri. Ugyanúgy, mint sima paid app vásárlásakor.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Alapból az IAP-hoz ismerned kell az accounthoz tartozó jelszót. Ha szülőként megadod a gyereknek a jelszavad, akkor magadra vess, ugyanis akkor az IAP nélküli, fizetős játékokat is meg tudja venni. Az IAP és a sima paid verzió vásárlása közt semmi különbség sincs. Véletlenül nem lehet vásárolni.

Nálunk a hirdetések a pálya befejezése után jönnek, illetve amikor visszamégy a főmenübe. Játék közben soha!
_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Van.
Próbáld ki Royal revolt-ot, és utána 2-t. Egy full más játék a régi hőssel, vásárlásra kihegyezve. Lehet venni benne gem-et. Ok. És aki erősebb elnyeri.
Azt amiért fizettél. Ez nem póker, hogy pénzre játtszuk. :)
- - - - - - -
A nagy tudású uraknak felhívnám a figyelmét arra, hogy a Windows ugyan sok mindenre nagyon jó, de Linuxnak speciel nagyon szar.
"http://hup.hu/node/111669#comment-1419622">csfeco

Részben értek egyet veled, de szerintem nem az IAP a probléma, hanem azok a fejlesztők, akik átesnek a ló túloldalára, és olyanra fejlesztik a játékot, hogy az használhatatlan, élvezhetetlen anélkül, hogy költenél rá.

Tegyük fel a Super Marioban lett volna IAP. Csont ugyanaz a játék, de vehettél volna pénzért extra gombát. Mennyivel lett volna rosszabb az alapjáték? Semmivel, csak adott volna egy kis segítséget azoknak, akik amúgy cheateket használtak volna, ráadásul a fejlesztő ezzel keres. Szerintem ezzel nincs gond, a gond azzal lenne, ha nem lehet túljutni az első pályán sem anélkül, hogy vennél minden szart :)

Nem gond. Ugyan nem spyware, de felesleges lenne elkezdenem elmagyarázni, ha már egyszer úgyis eldöntötted... :)

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Grat a játékhoz. Én magam annyira nem vagyok gémer (kivéve flight sim) de ha a fiam pár hónappal idősebb volna, biztos imádná. Lehet, hogy fogja is :) A figurák szemei picit talán furára sikerültek, de ízlések és pofonok. Engem nem zavart, hogy elkérte azokat a jogokat ;) Csak így tovább!

Azt nem lehet, hogy van egy fizetős változat is amiből minden ilyen szemét ki van véve és aki akarja megveszi ? Vannak ilyen alkalmazások amik ezt az utat követik.

Tervbe van véve. Ha megnézed az iOS játkainkat, akkor ezeknél is alkalmaztuk ezt. Ilyen volt a korábban már itt is szereplő Fairy Mahjong is. Illetve nemsokára Androidon is jönnek a fizetős verziók, csak egy kis időt kellene találnom a release-ek előkészítéséhez.
Egy kis türelmet kérnénk még!
_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Kosszi szepen csak annyit szerettem volna mondani!
Kicsit a Plants vs Zombies-ra emlekeztet mint az osszes ilyen hasonlo jatek, de nagyon cuki.
Adtam feedback-et is a store-ban. (5*)

A kritikat hagyjuk a "hanyatlo nyugat opiumanak", szerintem jo es kesz. :)
https://www.youtube.com/watch?v=mCQgj1QNppo

Köszönjük szépen mi is az értékelést!
A játék alapötletét az Zombie Smasher adta, de szerettük volna egy kicsit gyermek barátabbá, szerethetőbbé tenni a játékot.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Maga a játék nem tetszik, mert nekem mobilon túl gyors. De ez egyéni szocprobléma. Viszont ezektől az alkalmazáson belüli vásárlásoktól a falra tudok mászni. Mondjuk én nem vagyok az átlagos hazai warezolós android felhasználó, ha valami tetszik, megvesszük a párommal, ketten együtt már sok tizezret elköltöttünk a playen. De minden esetre nagyon idegesít, ennél még a reklámok is jobbak.

--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

Szívesen kipróbálnám, de:
Követelmény: Android
2.3 és újabb

Mi okozza, hogy nem lehetne 2.1-en futtatni? A hardver bírná a 2.3 vagy nagyobbat, csak nincs kedvem frissíteni...

--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64

Sajnos nem tudunk mit tenni. A Unity 4 csak 2.3-as Android felett támogatja a készülékeket az utóbbi időben. Bocs!

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Nemrossz, nyomogattam egy kicsit. Néhány észrevétel:
- egyrészt én egyáltalán nem látok benne reklámot, csak ha a Free token opciót elővadászom a menüből
- indításnál kétszer „kilép” a full képernyőből. Sejtésem szerint mind a kettő a FB-api miatt. Az elsőre adtam neki engedélyt, ám nem szeretném, hogy a falamra posztolhasson. Így arra minden indításnál rákérdez, ez kicsit zavar...
--
blogom

Igen, ez lehet workaround, de mivel nem túl elegáns, így megpróbálok valamit kitalálni...

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

"Nemrossz, nyomogattam egy kicsit."
Köszönjük szépen!

"...én egyáltalán nem látok benne reklámot..."
Elképzelhető, hogy a készülék gyártója alapból berakta a blacklistbe az *.admob.com-ot. Én sokáig ezért nem értettem, hogy miért nem jelennek meg a reklámok a ConCorde Tab Speeden. Aztán átszerkesztettem a blacklist fájlt és voilá! :)

" Az elsőre adtam neki engedélyt, ám nem szeretném, hogy a falamra posztolhasson. Így arra minden indításnál rákérdez"
Köszönöm, hogy szóltál. Megnézem, hogy tudok-e ezzel bármit csinálni.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Kivancsisagbol feltettem. Ez a fajta casual jatek nem az en mufajom, szoval nem marad sokaig :)

Par (konstruktivnak szant) eszrevetel:
-A zeneje aranyos, es a figurak is azok.
-Design kerdes, de a kisegeret valami modon jobban meg kellene kulonboztetni a lecsapando egerektol, mert a jatek eleg gyors, es emiatt konnyu osszeteveszteni a tobbivel. Mondjuk lehetne rajta valami olyan (feltuno) szin, ami a tobbieken nincsen. Mar ha tenyleg gyorsasagi/ugyessegi jateknak szanjatok, es nem a gyors mintafelismeres a cel.
-A jatek kozben kirakott ermet pontosan a kozepen kell eltalalni. Vagy legyen kisebb a kepe, vagy a hitbox legyen nagyobb! Ebbe az iranyba nem szabad tevedni.
-A fomenube leptem, es letettem az asztalra. A zenet jatszotta, de idonkent megakadt kb. 1 masodpercre, mint ha toltene. Eleg eros telefon (Nexus 4), szoval nem lehet ilyen gond. Eleg zavaro.
-Az erintokepernyo nem eger! Egernel az a megszokott, ha onmouseup-ra reagalsz. Eleinte nem ertettem, hogy ha le akartam csapni egy kajatolvajt, akkor miert utott mindig moge (ezaltal rontva a statisztikamat). Aztan rajottem, hogy te az erintes befejeztet detektalod, es azalatt elmozdult a celpont, ezert utottem moge mindig. Vagy ele kell celozni (zavaro), vagy rajtatartani az ujjad a kepernyon, es a megfelelo pillanatban a megfelelo helyen felemelni. Ez nagyon nem intuitiv, nem megszokott, es szerintem hibas megkozelites.
-Net le van tiltva, FB accountom nincs. A reklam (legalabbis gondolom az jott volna be a 2 palya kozott) nem jelent meg, helyette fekete kepernyot mutatott, egyedul a bal felso sarokban volt egy X, es a virtualis gombok latszottak. Ez megint bug. Vagy tegyel bele valami default reklamot (pl. a korabbi jatekaidrol), vagy hagyd az egeszet net nelkul. Vagy legalabb annyit tegyel meg, hogy automatikusan tovabblepteted mondjuk x masodperc mulva.
-Notificationt egy "nem futo" (nem aktiv, nem service) appbol illetlenseg kitenni. Multkor feltettem, kiprobaltam. Ma nem futott, megis megjelent egy notification, hogy csinaljak meg valami napi akarmit. Korabban volt egy app a telefonomon, ami az egyik update utan notificationbe kitolt reklamokat (es ha nem tudom, hogy mit update-eltem, ki sem derult volna, hogy mi okozza). A review-k kozt rogton megkapta tobbektol az 1 csillagos jutalmat, es nalam is repult (a report mellett).
-Egyebkent ez a napi jutalom nem tudom, hogy meddig ervenyes, de kontraproduktivnak tunik. Nekem azt sugallja, hogy jatssz minel kevesebbet vele, minden nap legfeljebb annyi ideig, amig tart a napi bonusz. Nem az ellenkezoje lenne a cel? Foleg a casual vilagban (atlag napi 30 perc jatek utazas/klotyo/akarmi kozben). A WG szerintem jol csinalja a World of Tanks-szel. Ott is van olyan, aminek hasonlo a hatasa (napi x2 xp), de egy csomo minden egyeb epp arra osztonoz, hogy tobbet jatssz vele. Plusz folyamatos kuldetesek es akciok vannak premium jutalmakert, sokszor valamilyen tortenelmi evfordulohoz kapcsolva.
-A blogod benne van az rss feedemben. Ott miert nem volt hir?

Szep, igenyes munka egyebkent. Bar amit talaltam benne, ad neki egy beta jelleget.

--
Why did the chicken cross the road?
It was trying to get a signal on its iPhone 4.

Köszönöm szépen, hogy vetted a fáradságot ezeket összeszedni és leírni! Az ilyen visszajelzések a leghasznosabbak.
Menjünk sorba!

"...a kisegeret valami modon jobban meg kellene kulonboztetni a lecsapando egerektol..."
Igen, ettől tartottunk kicsit. Meglátjuk, hogy az általános vélekedés mi lesz ezzel kapcsolatban. Lehet, hogy kap majd egy piros masnit a feje búbjára. :)

"...A zenet jatszotta, de idonkent megakadt kb. 1 masodpercre..."
Igen, ezen sokat hezitáltam. Valószínűleg az okozza, hogy jelenleg a háttértárról streameli a zenét, hogy minél kevesebbet egyen a RAMból, mivel pár telefonon nagyon kevés van belőle. Pont ennek köszönhető, hogy ennyi frissítés jelent meg ilyen rövid idő alatt. Próbáltuk megtalálni az ideális állapotot. Kirakok ma egy frissítést, ami behúzza a teljes zenét a memóriába és onnan játssza le. Remélhetőleg megszűnik ez az akadás.

"Egernel az a megszokott, ha onmouseup-ra reagalsz"
Megnézem. Jogos a kritika.

"A reklam (legalabbis gondolom az jott volna be a 2 palya kozott) nem jelent meg, helyette fekete kepernyot mutatott"
Attól tartok, hogy ezen nem nagyon fogok tudni segíteni, mivel az AdMob API valamiért azt mondja, hogy van reklám, tehát megjelenítem. A reklámok kezelése a legkevésbé szabályozható dolgok közé tartozik, sajnos. Ugyanakkor a legtöbb bevételünk ebből jön, így nem tudjuk a a játékból kivágni.

"Notificationt egy "nem futo" (nem aktiv, nem service) appbol illetlenseg kitenni."
Ezt most nem nagyon értem. Notificationnek nem sok értelme van egy futó app esetén. Vagy úgy érted, hogy ha nem fut a háttérben? Ez megint egy nagyon nehéz kérdés. Tudom, hogy nagyon sok embernél kiverheti a biztosítékot, még akkor is, ha app szinten tiltható. Ugyanakkor nagyon nagy kihívást jelent az embereket nap, mint nap "visszaterelni" a játékunkba, mert "túl sok a fóka". A notification pedig elég jól ellátja ezt a szerepet. Ha pedig mérlegre teszem, hogy hány embert vesztek és mennyit nyerek meg újra a játéknak, akkor még mindig a notification javára billenti a mérleg nyelvét. Bocsánat! Ha nagyon zavar a dolog, akkor Settings=>Apps=>Max the Cat=>Show notifications menüponttal tudod szabályozni a megjelenését, bár gondolom ezt eddig is tudtad. ;)

"Egyebkent ez a napi jutalom nem tudom, hogy meddig ervenyes, de kontraproduktivnak tunik."
A napi jutalomnak megint pont az a a lényege, mint a notificationnek: eszedbe jutatjuk vele, hogy játszani szeretnél a játékunkkal. :) Viccet félretéve, lehet, hogy a legtöbben csak annyit játszanak a játékkal, amíg a daily rewardsból befolyó virtuális pénz el nem fogy, de ez nekünk elég is, ha holnap is és holnapután is visszajön és játszik. Lesz pár ember, aki rákattan és akár pár száz, vagy ezer dollárt is elkölt majd a játékban (őket hívják bálnának), míg a játékosok 90%-ból csak reklámbevételünk lesz.

"A blogod benne van az rss feedemben. Ott miert nem volt hir?"
Az ok prózai: nem volt még időm. A közeljövőben nagyobb szerepet fog kapni megint a blog, csak jó lenne kettészakadni, hogy mindenre jusson idő. :)

"Szep, igenyes munka egyebkent. Bar amit talaltam benne, ad neki egy beta jelleget."
Köszönöm szépen Erika (a grafikus) és a magam nevében is! Igyekszünk javítani amit lehet és képesek vagyunk rá! ;)
Azt pedig külön még egyszer, hogy ennyi időt szántál erre...
_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Nem jatszottam vele olyan nagyon sokat, de azert leirom en is az eszreveteleimet:

- szerintem is zavaro, hogy egy kicsit elejuk kell kattintani (tapizni)
- szerintem is nehezen felismerheto a kiseger
- a reklam temahoz csak annyit, hogy szerintem nem olyan nagyon zavaro (nem agresszivabb az altalam hasznalt programoknal), egyut lehet elni vele (persze, hogy jobb volna nelkule, de na...)

Szerintem nem artana egy videot is feltenni a Play-be, hogy instalalas elott lehessen megnezni, hogy mit is kell ebben a jatekban csinalni? Elolvastam a leirast, meg vegigneztem a kepeket, de nem jottem ra, hogy ez milyen stilusu jatek, vagy hogy mit is kellene csinalni. Egy par tiz masodperces video szerintem segitene, es (viszonylag) hamar ossze lehetne dobni. (Gameplay videora gondoltam)

Köszönöm a visszajelzést!

- Éppen most javítom a tapis hibát.
- Ezen lehet, hogy rövidesen változtatunk
- Ketten csináljuk a barátnőmmel a játékainkat és valamiből finanszíroznunk kell a fejlesztéseinket, meg ugye ebből élünk. Igyekszünk megtalálni a lehető legkevésbé zavaró formáját a reklámoknak úgy, hogy a bevételi oldalon is megálljon a dolog.

Videó rövidesen felkerül. Éppen most tárgyalunk egy amerikai hangstúdióval a narráció ügyében. De jogos a felvetés...

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Az 1.5-os verzioban a tapizas mar jobb, de ha a fejere tapizok, nem kapja el mindig (sokszor nem kapja el). Ha a talcara, akkor tobbnyire ok.

Ha tul sokszor kattintottam a kisegerre, akkor is azt irja ki, hogy All Food Are Stolen (ami mellesleg szerintem inkabb All the food was stolen kellene legyen), vagy irjon ki valamit a kisegerrel kapcsolatosat, vagy inkabb irjon ki valami semlegeset, Mission failed, vagy ilyesmi. (szerintem)

Ha magyarra valtok, akkor a Kihivas modban, a Valasszon palyat oldalon, lent, a Vissza gomb helyett Back van.

Amikor inditom, keri, hogy jelentkezzek be Facebook-ra, ki lehet x-elni, de azert kicsit szuboptimalis ez a fogadtatas. Lehet, hogy azert keri, mert nekem nincs ilyen accountom, es nem tud automatikusan belepni, vagy nem tudom... :)

Köszönöm a visszajelzésed!
Rövidesen megy fel az 1.6-os build, amiben javítva lesz több általad említett bug.

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

""...A zenet jatszotta, de idonkent megakadt kb. 1 masodpercre..."
Igen, ezen sokat hezitáltam. Valószínűleg az okozza, hogy jelenleg a háttértárról streameli a zenét, hogy minél kevesebbet egyen a RAMból, mivel pár telefonon nagyon kevés van belőle. Pont ennek köszönhető, hogy ennyi frissítés jelent meg ilyen rövid idő alatt. Próbáltuk megtalálni az ideális állapotot. Kirakok ma egy frissítést, ami behúzza a teljes zenét a memóriába és onnan játssza le. Remélhetőleg megszűnik ez az akadás."

Esetleg kérdezd le a rendszertől rögtön az app indítása után, hogy mennyi a teljes és a szabad RAM. Pár sor kód (ActivityManager.MemoryInfo) és ez alapján el tudod dönteni, hogy az ilyen memóriakritikus helyzeteket hogy kezeld. Ha van elég RAM mehet a memóriába a zene, ha kevés a ram, akkor meg jöhet a RAM spórolós streamelés.

"Attól tartok, hogy ezen nem nagyon fogok tudni segíteni, mivel az AdMob API valamiért azt mondja, hogy van reklám, tehát megjelenítem. A reklámok kezelése a legkevésbé szabályozható dolgok közé tartozik, sajnos. Ugyanakkor a legtöbb bevételünk ebből jön, így nem tudjuk a a játékból kivágni."

Nem ismerem az admobot, de ha csak online működik -tehát nem cacheli előre a reklámokat, hanem mindig akkor tölti le, mikor épp megjelenítené-, akkor kijelenthető, hogy ha nincs net, akkor semmiképp nem jelenik meg reklám. Azzal nem vesztesz semmit, ha ellenőrzöd, hogy van-e net kapcsolat és ez alapján döntöd el, hogy megjelenjen-e az admob popup.

Szia! Köszönöm az ötleteket!

Ennek utána kell még pontosan néznem, mert a Unity csinál egy "offline" konverziót attól függően, hogy melyik módszert szeretnéd használni. Megnézem, hogy "on-the-fly" is is működik-e a váltás. Mondjuk elvileg semmi akadálya nem kellene, hogy legyen.

Nekem ez AdMob bugnak tűnik. Gyakorlatilag lekérdezem, hogy van-e a cache-ben AdMob reklám. Ha van megjelenítem, ha nincs, akkor ugyanezt végigcsinálom a Chartboostal is. Ha ott sincs, akkor saját játék reklámját kellene megjelenítenie a Chartboost segítségével. Ha nincs net, akkor pedig semminek nem lenne szabad megjelenni, mivel üres az összes szolgáltatótól bejövő cache.
Na, majd utána nézek!

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

Felraktam egy új buildet (v1.5), amiben javítottam az OnMouseUp problémát és a zsetonok bounding boxát Z irányban nagyobbra vettem, hogy amikor az "élére forog", akkor is fel lehessen könnyen venni, ugyanis ezért volt pontatlan. Ha akkor próbáltad, amikor szemben volt, akkor kényelmesen felvehető volt. Most már a másik esetben is. ;)
Illetve javítottam még egy "buta" hibát. Pár napnyi játék után felugrik egy ablak, hogy szeretnéd-e értékelni a játékot. Ez most véletlenül a Google Play helyett az Amazon App Store-ra mutatott. :)
Remélem a szerverek rövidesen frissülnek és letölthető...

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944

én sok kukacoskodó ragekid mellet azért halkan gratulálok :)
sajnos nincs androidos telefonom de ajánlani fogom a barátaimnak.

Először is köszönjük szépen a gratulációt!
Te is tudod, hogy ha az ember a "kukacoskodást" kritikának fogja fel és megszűri, akkor az nagyon hasznos tud lenni. Így 15 - játékfejlesztésben eltöltött - év után az ember már megtanulta ezt kezelni... Hellyel-közzel! ;)
Azért nagyon hálásak lennénk, ha ajánlanád az ismerősöknek. A dolog megkönnyítésére itt találsz egy Facebookos oldalt:
http://www.Facebook.com/ArtexGames

_______________________________________________________________________

Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944