Hozzászólások
nekem gentoon 2.6.6-os kernellel tokeletesen fut winex,cedega,wine minden.
nem tudom mi kivetni valot talaltaltatok a cedegaban, de en csak jot olvastam rola eddig. egyesek szerint sokkal gyorsabb, mint a regi winex, nekem nagyjabol ugyan olyan sebessegu. de mint emlitettem farcryhoz sima wine is jo. (talan jobb is, mivel az free..)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:7f0751f543="MSD"]nekem gentoon 2.6.6-os kernellel tokeletesen fut winex,cedega,wine minden.
nem tudom mi kivetni valot talaltaltatok a cedegaban, de en csak jot olvastam rola eddig. egyesek szerint sokkal gyorsabb, mint a regi winex, nekem nagyjabol ugyan olyan sebessegu. de mint emlitettem farcryhoz sima wine is jo. (talan jobb is, mivel az free..)
CVS, vagy bináris WineX-et próbáltad?
A Wine-nak mit kell beállítani, hogy a Far Cry menjen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
binaris. talalsz egy howtot farcry beuzemelesere itt:
http://www.linux-gamers.net/modules/wfsection/article.php?articleid=39
de mint az oldalon is irjak, egyszerubb ha letoltod http://liflg.linux-gamers.net/ innen a teleptot es felrakod vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most már megy wine alatt!
Már csak az a kérdésem, hogyan indíthatom FarCry.exe -devmode vagy FarCry.exe -editor kapcsolókkal!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SYNOPSIS
wine [wine_options] [--] program [arguments ... ]
idezet a wine manpage-bol. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nemtom, hogy mi baja lehet az én wineX-emnek, de ezt írja ki:
[code:1:b4bd23ac35]bash-2.05b$ cedega hl.exe
/usr/lib/transgaming_cedega//winex/bin/wine: can't exec 'hl.exe': error=21[/code:1:b4bd23ac35]
Ez a bináris tar.gz, UHU alatt ez megy! Ha itt is menne, akkor még meg is venném, de így...
A Far Cry install elindult, le is futott, de a játék indításakor ugyanez a hibaüzi!
Itt a configom:
[code:1:b4bd23ac35]WINE REGISTRY Version 2
;; All keys relative to \\Machine\\Software\\Wine\\Wine\\Config
;;
;; MS-DOS drives configuration
;;
;; Each section has the following format:
;; [Drive X]
;; "Path"="xxx" (Unix path for drive root)
;; "Type"="xxx" (supported types are 'floppy', 'hd', 'cdrom' and 'network')
;; "Label"="xxx" (drive label, at most 11 characters)
;; "Serial"="xxx" (serial number, 8 characters hexadecimal number)
;; "Filesystem"="xxx" (supported types are 'msdos'/'dos'/'fat', 'win95'/'vfat', 'unix')
;; This is the FS Wine is supposed to emulate on a certain
;; directory structure.
;; Recommended:
;; - "win95" for ext2fs, VFAT and FAT32
;; - "msdos" for FAT16 (ugly, upgrading to VFAT driver strongly recommended)
;; DON'T use "unix" unless you intend to port programs using Winelib !
;; "Device"="/dev/xx" (only if you want to allow raw device access)
;;
[Drive C]
"Path" = "/home/pcz/.transgaming/c_drive"
"Type" = "hd"
"Label" = "Dos Drive"
"Filesystem" = "win95"
[Drive D]
"Path" = "${HOME}"
"Type" = "hd"
"Label" = "My Home"
"Filesystem" = "win95"
[Drive E]
"Path" = "/tmp"
"Type" = "hd"
"Label" = "tmp"
"Filesystem" = "win95"
[Drive G]
"Path" = "/"
"Type" = "hd"
"Label" = "root"
"Filesystem" = "win95"
[Drive H]
"Path" = "/mnt/FIX/01.Downloads"
"Type" = "hd"
"Label" = "Downloads"
"Filesystem" = "win95"
[Drive I]
"Path" = "/mnt/FIX/02.Games"
"Type" = "hd"
"Label" = "Games"
"Filesystem" = "win95"
[Drive J]
"Path" = "/mnt/FIX/03.Archives"
"Type" = "hd"
"Label" = "Archives"
"Filesystem" = "win95"
[Drive K]
"Path" = "/mnt/FIX/05.Movies"
"Type" = "hd"
"Label" = "Movies"
"Filesystem" = "win95"
[Drive L]
"Path" = "/mnt/FIX/04.Music"
"Type" = "hd"
"Label" = "Music"
"Filesystem" = "win95"
[Drive M]
"Path" = "/mnt/FIX/06.SCSI-1"
"Type" = "hd"
"Label" = "SCSI-1"
"Filesystem" = "win95"
[Drive N]
"Path" = "/mnt/FIX/07.SCSI-2"
"Type" = "hd"
"Label" = "SCSI-2"
"Filesystem" = "win95"
[Drive X]
"Path" = "/mnt/Removable/CD-Rom"
"Type" = "cdrom"
"Label" = "CD-Rom"
"Filesystem" = "win95"
"Device" = "/dev/cdroms/../ide/host0/bus1/target0/lun0/cd"
[Drive Y]
"Path" = "/mnt/Removable/DVD-Rom"
"Type" = "cdrom"
"Label" = "DVD-Rom"
"Filesystem" = "win95"
"Device" = "/dev/cdroms/../ide/host0/bus1/target1/lun0/cd"
[Drive Z]
"Path" = "/mnt/Removable/CD-RW"
"Type" = "cdrom"
"Label" = "CD-RW"
"Filesystem" = "win95"
"Device" = "/dev/cdroms/../scsi/host0/bus0/target0/lun0/cd"
[wine]
"Windows" = "c:\\windows"
"System" = "c:\\windows\\system32\\"
"Temp" = "c:\\temp\\"
"Path" = "c:\\windows\\;c:\\windows\\system32\\"
"GraphicsDriver" = "x11drv"
; Wine doesn't pass directory symlinks to Windows programs by default.
; Enabling this may crash some programs that do recursive lookups of a whole
; subdir tree in case of a symlink pointing back to itself.
;
; Note: The WINESHELLLINK Environment variable will override this setting.
; (which is set in the winex startup script)
;"ShowDirSymlinks" = "1"
"ShellLinker" = "/usr/lib/transgaming_cedega/winex/bin/wineshelllink"
;
; Browser to be used by winebrowserlink.
; Note: The WINEBROWSER Environment variable will override this setting.
;"Browser" = "/usr/bin/konqueror"
# <wineconf>
[DllDefaults]
"DefaultLoadOrder" = "native, builtin, so"
[DllOverrides]
"commdlg" = "builtin, native"
"comdlg32" = "builtin, native"
"oleaut32" = "builtin, native"
"ver" = "builtin, native"
"version" = "builtin, native"
"shell" = "builtin, native"
"shell32" = "builtin, native"
"shfolder" = "builtin, native"
"shlwapi" = "builtin, native"
"lzexpand" = "builtin, native"
"lz32" = "builtin, native"
"comctl32" = "builtin, native"
"commctrl" = "builtin, native"
"advapi32" = "builtin, native"
"crtdll" = "builtin, native"
"mpr" = "builtin, native"
"winspool.drv" = "builtin, native"
"d3d8" = "builtin, native"
"d3drm" = "builtin, native"
"ddraw" = "builtin, native"
"dinput" = "builtin, native"
"dinput8" = "builtin, native"
"dmusic" = "builtin, native"
"dsound" = "builtin, native"
"opengl32" = "builtin, native"
"msvcrt" = "native, builtin"
"rpcrt4" = "native, builtin"
"msvideo" = "builtin, native"
"msvfw32" = "builtin, native"
"mcicda.drv" = "builtin, native"
"mciseq.drv" = "builtin, native"
"mciwave.drv" = "builtin, native"
"mciavi.drv" = "native, builtin"
"mcianim.drv" = "native, builtin"
"msacm.drv" = "builtin, native"
"msacm" = "builtin, native"
"msacm32" = "builtin, native"
"midimap.drv" = "builtin, native"
"wininet" = "builtin, native"
[Version]
; Windows version to imitate. Valid versions are: 'win20', 'win30', 'win31', 'win95', 'win98', 'winme', 'nt351', 'nt40', 'win2000', 'winxp'
"Windows" = "win98"
; DOS version to imitate
;"DOS" = "6.22"
[x11drv]
; Number of colors to allocate from the system palette
"AllocSystemColors" = "100"
; Number of colors to copy from the default palette
"CopyDefaultColors" = "0"
; Use a private color map
"PrivateColorMap" = "N"
; Favor correctness over speed in some graphics operations
"PerfectGraphics" = "N"
; Color depth to use on multi-depth screens
;;"ScreenDepth" = "16"
; Name of X11 display to use
;;"Display" = ":0.0"
; Allow the window manager to manage created windows
"Managed" = "Y"
; Use a desktop window of 640x480 for Wine
;"Desktop" = "800x600"
; Use XFree86 DGA extension if present
; (make sure /dev/mem is accessible by you !)
"UseDGA" = "N"
; Use XShm extension if present
"UseXShm" = "Y"
; Enable DirectX mouse grab
"DXGrab" = "Y"
; Use XVidMode extension if present
"UseXVidMode" = "Y"
; Use XRandR extension if present
"UseXRandR" = "N"
; Create the desktop window with a double-buffered visual
; (useful to play OpenGL games)
"DesktopDoubleBuffered" = "Y"
; Code page used for captions in managed mode
; 0 means default ANSI code page (CP_ACP == 0)
"TextCP" = "0"
; Use this if you have more than one port for video on your setup
; (Wine uses for now the first 'input image' it finds).
;; "XVideoPort" = "43"
; Use this to make your X server execute all commands
; sequentially rather than buffering commands. Will make
; everything really SLOW but can be nice for debugging.
;; "Synchronous" = "Y"
; Enable the FPS count on the TransGaming HUD (also activates the HUD)
;; "ShowFPS" = "Y"
; Enable memory statistics on the TransGaming HUD (must have ShowFPS activated)
;; "ShowMem" = "Y"
; How much Video RAM does your card have?
"VideoRam" = "32"
; How much should WineX attempt to store into faster AGP memory
;"AGPVertexRam" = "16"
"AGPVertexRam" = "0"
; Use NV_VAR (enabled by default)
;;"NV_VAR" = "Y"
; Use ARB_VBO (enabled by default, NV_VAR takes precendence)
;;"ARB_VBO" = "Y"
[d3dgl]
"AnisotropicTextureFiltering" = "N"
"VertexShaders" = "Y"
; type of vertex shaders to use (Hardware/Software/Auto)
; hardware will use whatever the opengl drivers make available
; software will use winex software emulation (will be slow!)
; (has not been implemented yet!)
;; "VertexShaderMode" = "Auto"
"PixelShaders" = "Y"
; Which version of pixel shaders to attempt to use, if available
;;"PixelShadersLevel" = "1.1"
"ClipSpaceFix" = "Y"
; enable software vertex blend weight support (Yes/No/Auto)
; provide software blending fallback if hardware support not available
; (has not been implemented yet!)
;; "SoftwareVertexBlending" = "Auto"
; (dev-only) Maximum number of texture stages that WineX should attempt to use (1-8)
;; "MaxTextureStages" = "8"
; (dev-only) Identify polygons under the mouse cursor
;; "InterceptMode" = "N"
; (dev-only) apply fragment translation in vertex program (Yes/No/Auto)
;;"FragmentOffset" = "Auto"
[dinput]
; dead zone for joystick input from 0 to 10000. 1000 is 10% of range.
"DefaultDeadZone" = "1000"
[joystick]
;; Configuration of the function of joystick axes
;; The joystick name and axis functions can be determined with jstest.
;; The available axis types are:
;; "none", "X", "Y", "Z", "RX", "RY", "RZ",
;; "slider", "hat", "POV", and "ball"
;; "hat" and "POV" are synonymous. Hats use two axes.
"Logitech Inc. WingMan RumblePad" = "X,Y,slider,Z,RZ,hat,none"
[fonts]
;Read documentation/fonts before adding aliases
"Resolution" = "96"
"Default" = "-adobe-times-"
; Use new improved fonts (uses FreeType and XRender libraries) at user request.
; Defaults to "Y".
;"FreeType" = "N"
[FontPatterns]
"Pattern0" = "-adobe-times*"
"Pattern1" = "-adobe-helvetica*"
"Pattern2" = "-adobe-courier*"
"Pattern3" = "-misc-fixed*"
[FontDirs]
;"0"="/path/to/extra/fonts"
[FontAlias]
;; Add font aliases here. On the left put the name of the windows font family
;; that you want to fake, on the right put the a similar font family that you
;; have installed. These will override the fontconfig and the WineX builtin fallbacks,
;; but may look better (if you choose them correctly).
;; Alias' may refer to other alias' that have been defined above them.
;; These alias' are the first that WineX loads.
;;
;; Serif Fonts
;"Times New Roman"="Times"
"MS Serif"="Times New Roman"
;;
;; Sans Serif Fonts
;"Arial"="Helvetica"
"Helv"="Arial"
"MS Sans Serif"="Arial"
"System"="Arial"
"Tahoma"="Arial"
;;
;; Mono Space Fonts
;"Courier New"="Courier"
;"FixedSys"="Courier"
[memory]
;; Attempt to make memory allocation more windows like.
;; Not for use with all applications. Best used in app default section.
; "MemoryLayoutOverride" = "0x10000000"
[serialports]
;"Com1" = "/dev/ttyS0"
;"Com2" = "/dev/ttyS1"
;"Com3" = "/dev/ttyS2"
;"Com4" = "/dev/modem"
[parallelports]
"Lpt1" = "/dev/lp0"
[spooler]
"LPT1:" = "|lpr"
"LPT2:" = "|gs -sDEVICE=bj200 -sOutputFile=/tmp/fred -q -"
"LPT3:" = "/dev/lp3"
[ports]
;"read" = "0x779,0x379,0x280-0x2a0"
; "write" = "0x779,0x379,0x280-0x2a0"
[spy]
"Exclude" = "WM_SIZE;WM_TIMER;"
[registry]
;These are all booleans. Y/y/T/t/1 are true, N/n/F/f/0 are false.
;Defaults are read all, write to Home
; Global registries (stored in /etc)
"LoadGlobalRegistryFiles" = "n"
; Home registries (stored in ~user/.wine/)
"LoadHomeRegistryFiles" = "Y"
; Load Windows registries from the Windows directory
"LoadWindowsRegistryFiles" = "n"
; TRY to write all changes to home registries
"WritetoHomeRegistryFiles" = "Y"
; Registry periodic save timeout in seconds
; "PeriodicSave" = "600"
; Save only modified keys
"SaveOnlyUpdatedKeys" = "Y"
[Tweak.Layout]
;; supported styles are 'Win31'(default), 'Win95', 'Win98'
"WineLook" = "Win98"
[Console]
"Drivers" = "xterm"
;"Drivers" = "tty"
"XtermProg" = "konsole"
;"InitialRows" = "25"
;"InitialColumns" = "80"
;"TerminalType" = "nxterm"
[Clipboard]
"ClearAllSelections" = "0"
"PersistentSelection" = "1"
; List of all directories directly contain .AFM files
[afmdirs]
;"1" = "/usr/share/ghostscript/fonts"
;"2" = "/usr/share/a2ps/afm"
;"3" = "/usr/share/enscript"
;"4" = "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1"
[Wineserver]
"SHMWineserver" = "Y"
[WinMM]
"Drivers" = "wineoss.drv"
"WaveMapper" = "msacm.drv"
"MidiMapper" = "midimap.drv"
[wineoss]
"UseMMap" = "N"
"FullDuplex" = "N"
;; Specify a mapping for what digital audio devices to use
;"dsp0" = "/dev/dsp0"
;"mixer0" = "/dev/mixer0"
[winealsa]
"UseMMap" = "Y"
;"pcm0" = "hw"
;"ctl0" = "hw"
;; App default settings
;; Battle Field 1942 settings
[AppDefaults\\bf1942.exe\\d3dgl]
"ClipSpaceFix" = "N"
;; Medal Of Honor settings
[AppDefaults\\mohaa.exe\\memory]
"MemoryLayoutOverride" = "0x10000000"
[AppDefaults\\mohaademo.exe\\memory]
"MemoryLayoutOverride" = "0x10000000"
[AppDefaults\\moh_spearhead.exe\\memory]
"MemoryLayoutOverride" = "0x10000000"
[AppDefaults\\moh_spearhead.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
[AppDefaults\\moh_spearhead_demo.exe\\memory]
"MemoryLayoutOverride" = "0x10000000"
;; SimCity 4 settings
[AppDefaults\\SimCity 4.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
[AppDefaults\\SimCity 4.exe\\transgaming]
"cmdlineadd" = "-d:software"
;; Civ 3
[AppDefaults\\Civilization3.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
;; Call of Duty
[AppDefaults\\CoDSP.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
[AppDefaults\\CoDMP.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
;; City of Heros
[AppDefaults\\CityOfHeroes.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
[AppDefaults\\CityOfHeroes.exe\\cursor]
"CursorAlphaAlwaysOn" = "Y"
[AppDefaults\\CohUpdater.exe\\Version]
"Windows" = "win2k"
[AppDefaults\\CohUpdater.exe\\cursor]
"CursorAlphaAlwaysOn" = "Y"
;; EverQuest
[AppDefaults\\eqgame.exe\\d3dgl]
"ClipSpaceFix" = "N"
"ForceMaxVertexBlendMatrices" = "2"
[AppDefaults\\testeqgame.exe\\d3dgl]
"ClipSpaceFix" = "N"
"ForceMaxVertexBlendMatrices" = "2"
;; Need for Speed Underground
[AppDefaults\\Speed.exe\\d3dgl]
"PixelShaders" = "N"
;; Max Payne 2
[AppDefaults\\MaxPayne2.exe\\d3dgl]
"PixelShaders" = "N"
# </wineconf>
[/code:1:b4bd23ac35]
Bocs, ha hosszú lett!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocsi, de a wine FarCry.exe -devmode parancssorra nem találja a filet!
Illetve kinyomja a wine helpet!!! :roll: :roll:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
wine -- FarCry.exe -devmode :roll:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nektek DVD-s vagy CD-s verziótok van? És a wine milyen verziójú?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudom mi lehet ez. sima wine mit mond?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat en meg csak demot probaltam, a dvd verziot toltom epp lefele. (oo akarom mondani a boltbol veszem epp megfele.. :D)
A wineom jo regi, de mukodik. 20031212. egyebkent cedegaval is ugyan olyan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Wine indítja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak CD-s verziót kaptam díszdobozban, DVD-set nem árultak ahol vettem!
A paraméteres indítás nagyon jó lenne, van rá vmi megoldás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
amit irtam nem jo?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor hasznald azt :wink:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy írtam, sajnos nem! :cry:
Van esetleg másik ötleted?
Nagyon megköszönném! :lol: :lol:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
konkretan hogy probaltad inditani?
wine FarCry.exe -devmode
vagy
wine -- FarCry.exe -devmode ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
wine FarCry.exe -devmode !!
A wine -- FarCry.exe -devmode parancsra a
>
>
jelenik meg ! Ez mi???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat, nem annak kene megjelennie. nekem ugy mukodik. nem irtal el valamit? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valami ötlet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
piros pálmák??
Ha erre jártok légyszi világosítsatok már fel a témát illetően.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval: Pirosak a pálmák a játékban. Nem kéne, hogy azok legyenek. Erre várok ötleteket. Köszi!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:620068642a="Anonymous"]Szóval: Pirosak a pálmák a játékban. Nem kéne, hogy azok legyenek. Erre várok ötleteket. Köszi!!
probáld meg a winex 4.0 az már tökéletes támogatást igér a pixel vertex sharedekhez és a 9.0 DirectX hez
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[quote:496733271c="ghost"][quote:496733271c="Anonymous"]Szóval: Pirosak a pálmák a játékban. Nem kéne, hogy azok legyenek. Erre várok ötleteket. Köszi!!
probáld meg a winex 4.0 az már tökéletes támogatást igér a pixel vertex sharedekhez és a 9.0 DirectX hez
Ti cvs-ből szeditek le winex-et vagy "küldik" mindig a winex-et?:)))
Én még nem tudtam tesztelni, mert nem találtam 4.0-es verziót.
Ha megszánnátok, megköszönném!
Üdv:
aThom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a winex directx tamogatasa lenyegtelen farcry szempontjabol, mivel azt ugyis opengl-ben erdemes jatszani, hisz ugy merfoldekkel gyorsabb. amennyiben ezt meg nem tetted meg, ird at a system.cfg-ben (demo eseteben systemcfg.lua) az "r_Driver"-t "OpenGL"-re. ha igy is pirosak a palmak akkor passz :) egyebkent normal wine-al is tokeletesen fut.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hali!
Nekem meg van az eredeti játék, leszögezem megvettem kemény HUF-ért!
Mit kell beállítani, hogy wine alatt fusson? Debian SID-et használok, kell-e vmi PLUSSZ, hogy lehessen telepíteni CD-ről v. hogy egyátalán elinduljon!
köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
külön installer a liflg.sourceforge.net oldalon
játék megy winex3 - al is. tényleg tedd gl-be!!!
cedega:nagyon ne törjétek magatokat, tapasztalatom szerint még a winex3x-nél is gyökerebb... :( ezt teszi a marketing és az üzleti szellem... kissé felkorbácsolták a wrapper körüli híreket az új névvel, de nem hiszem hogy ez az őrület sokáig tartana. a winex2x óta nincs normális winex
inkább a wine-vel küzdjetek, az nagyon ígéretes, és mostanság sok esetben használhatóbb, mint a winex (utóbbival ellentétben a 3dmark-okat is lenyomja!! nem mellékesen ingyen van..... ooops)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nektek megy a WineX 2.6-os kernellel? Én nem tudom, hogy a kernellel lehet-e a gond, vagy mivel, de most gentoo-m van 2.6.5-el, és ugyanaz a WineX, ami UHU alatt 2.4.24-el tökéletesen megy, itt nem akar :(!
A Wine tényleg ilyen jó?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni