Milyen nyílt forrású (ingyenes) CRM/Bugtrackert szoftvert javasolnátok? A következőket kellene tudnia:
- bugtracker az ügyfeleknek, ide jelentik be a hibákat, de egymás hibáit ne lássák
- a bugtrackerben lehessen olyan kommenteket tenni, amiket az ügyfél nem lát, csak a staff
- nyilvántartható legyen az ügyfelek szerződése, hány hibát jelentettek be, hány gépre vettek supportot stb.
- 5773 megtekintés
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi is Mantist használunk, az első két feltételt biztosan teljesíti, a harmadikról nem tudok nyilatkozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.thebuggenie.com/
Első kettőt tudja, a harmadikat részben biztosan (kliensek vannak benne, de nem használtam még erre).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OTRS. Tudja mindhármat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, a hibáról szép munkalapot tud nyomtatni, nagyon testre szabható, stb stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szimpatikus az OTRS, lehet, hogy ez lesz a befutó (vizsgáljuk még a Bugzillát is, de ahhoz biztos, hogy kellene saját modult írni.) Az OTRS-ben meg lehet-e oldani alapból azt, hogy például egy ügyfél olyan csomagra fizetett elő, hogy 1 év alatt 5 incidenst jelenthet be, vagy akár olyan kombináció is elképzelhető, hogy 2 sürgős és 3 normál hibát jelenthet be, és ezt az OTRS rendszer számolja, hogy hol tart?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Redmine
Request Tracker
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a Redmine javára. Viszont kicsit finnyás a futtatókörnyezetre, bár le lehet tölteni fröccsöntött változatokat a Bitnamitól, vagy komplett VPS-t boltolni havi $5 áron, ha lusta az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha akarsz mérni SLA-t, akkor OTRS - csak ez tudja IMHO.
Ha nem fontos, akkor redmine.
--
PtY - www.onlinedemo.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni