Milyen CRM/Bugtracker?

Fórumok

Milyen nyílt forrású (ingyenes) CRM/Bugtrackert szoftvert javasolnátok? A következőket kellene tudnia:
- bugtracker az ügyfeleknek, ide jelentik be a hibákat, de egymás hibáit ne lássák
- a bugtrackerben lehessen olyan kommenteket tenni, amiket az ügyfél nem lát, csak a staff
- nyilvántartható legyen az ügyfelek szerződése, hány hibát jelentettek be, hány gépre vettek supportot stb.

Hozzászólások

Szimpatikus az OTRS, lehet, hogy ez lesz a befutó (vizsgáljuk még a Bugzillát is, de ahhoz biztos, hogy kellene saját modult írni.) Az OTRS-ben meg lehet-e oldani alapból azt, hogy például egy ügyfél olyan csomagra fizetett elő, hogy 1 év alatt 5 incidenst jelenthet be, vagy akár olyan kombináció is elképzelhető, hogy 2 sürgős és 3 normál hibát jelenthet be, és ezt az OTRS rendszer számolja, hogy hol tart?