Újra robogó

Szerelőnk megoldotta a működésképtelenséget. Pöcc-röff indul.
Mivel ma én voltam itthon a gyerekkel, megkértem húgomat, hogy jöjjön el velem, pár utcára van a szerviz, s a gyerkőccel majd jöjjön haza, addig is sétál a lurkó.

A műhelyvezetőnek annyira tetszett a lányom bohóckodása, hogy megajándékozta egy plüsscicával. Szóval a motor mellé még extra is járt :D

Délután elvittem egy hosszabb próbakörre a mocit, volt egy türelmetlenségből adódó befulladásom, nem vártam meg, míg a szívató visszamegy, ergo ráhúztam a gázt és megállt a gép. Utána türelmet parancsoltam magamnak és láss csodát, kilométereket elpöfögtem vele. Most persze még óvatosan, nem pörgetve (bár azt mondta a szerelő, hogy nem kell bejáratni, de érdemes azért az első utakat óvatosban levezetni).

Reggel indul az első éles bevetés, robogóval munkába. Ezúton kérem a reggeli Hungária krt.-as kollégákat, vigyázzanak rám :D

Update: mai napon megtörtént az első éles bevetés. Az eddigi BKV-s 30 perc helyett kb. 15 perc alatt beértem munkába, a motor szépen ment. Öröm bódottá :)

Hozzászólások

A mai, benzinnek nevezett üzemanyag a rozsdamentes acélt is megeszi. A legtöbb hiba - tapasztalatból írom - az üzemanyag-továbbító rendszer az üledékekből fakadó dugulásából származik. Szinte mindig errefelé találtam meg a hibát...

Kezdő robogós vagyok, nekem a kétütemű motor még a trabantot jelenti, ahol ha nem nyomtad indítózáskor a gázt, nem indult be. Nos ebben automata szívató van. Mindent elmondtam egy PEBKAC-ról? :)
Mai nap a második robogós napom a városban, még furcsa, de kezdem élvezni az előnyeit.