Starcraft II: Heart of the Swarm

Közel 3 év után úgy néz ki, órákon belül kezdődhet a tavaszi kirajzás :)

Ofc. most is CE pakk.

Szerk.:

Ha valakit érdekel még kép, nem nehéz találni ott. :)

Hozzászólások

+1 ma helyet kell csinálnom a gépemen hozzá :D

másik amit nagyon várok a Bioshock infinite pedig 2 hét múlva szintén jön.. Asszem idénre is kijátszom magam ebben a hónapban.

Na és 3 év után milyen a játék?
Én még most sem láttam a játékot. :)

A Wings of Liberty vagy a Hearth of the Swarm?

Utóbbival csak keveset játszottam még az éjjel (jó, az is volt közel 4-5 óra...), az alapján tetszik.

A WoL-lal régen sokat játszottam két ismerőssel 3v3-mat, utána fokozatosan átszoktam a custom mapokra: Day9's team monobattle, Star Battle, Desert Strike 1338-ra, Risk Revulsionra, illetve most már Risk Legacy.

Most már leginkább csak Riskezek benne. Jó nehéz, de attól még jó.

Újítások nagy részét egyébként kapta a Wings of Liberty is folyamatosan. Pl. az első nagyobb SC2 patch (1.5) behozta az akkori HotS-os rendermotort és elég sok - szerintem vitatható - UI módosítást. 2.0-ás verzióban szerencsére észhez tértek, ezeket a módosításokat igazából az alapjáték is megkapta. Sőt, játékmenetbeli cuomókat is (pl. workerek számát írja a főépület/gázos felett, workerek automatán indulnak bányászni, stb.)

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Nem akarom lelőnni a sztorit, eddig van benne 1-2 érdekes fordulat, a küldetések nem rosszak.

Úgy látszik senkit nem érdekel a téma, mindenesetre hétvégén végigvittem. Érzésre mintha rövidebb lett volna a WOL-nál, és nem volt benne annyi új típusú kreatív küldetés sem (ld. láva elől menekülés, felperzselődő pálya, roncsoló erőtérben mozgást mind-mind ellőtték a HOTS-ban is).

Én abszolute lassú gondolkodású vagyok RTS-ben, a 4 éves koreai játékos multiban agyonverne, és sokszor éreztem is a kampányban h. sokkal jobban kéne pörögnöm a pályák nagy részén. De még így is meg tudtam csinálni normál nehézségen, ami 2. legkönnyebb az 5 fokozatú skálán (jópár pályát persze 2x v. 3x újra kellett kezdenem). Az achievment-ek 2/3-t nem is sikerült begyűjteni, ezek egész jó ösztönzők h. az ember újra és újra próbálja végigvinni.

Ez mind igaz.Nekem tetszett a single részben a átvezető videól a story a párbeszédek az új egységek.Bár nekem is furcsa volt egy két helyen,meg nekem nem tetszenek az ilyen defend the base for 10 min tipusú küldik.Meg hiányzott hogy abnomination-nek nincs evolvja.Multi nem vonz idegbetegség feeling kell a francnak.