App hirdetése, hol?

Fórumok

Sziasztok!

Szerintetek mobil alkalmazást, hol érdemes hirdetni?

Konkétabban: van egy koncertajánló alkalmazásom (http://play.google.com/store/apps/details?id=pontezit.android.bologatsz), amit próbaképp 5-5 ezer forinttal próbáltam megtolni az admob-on és a google adwords-el, de a pénz elment a hatása pedig teljesen kimutathatatlan.

Nemrég hallottam valahol, hogy régen a reklámozás egy kreatív/art-os dolog volt, mamár pedig inkább tudomány :).

Ti hol hirdetnétek?

Köszi,
karpatil

Hozzászólások

A fecebookos hírdetésekkel van már valakinek tapasztalata?

A jó reklámozáshoz az kell, hogy a megfelelő termékről a megfelelő hirdetést a megfelelő időben add a megfelelő embereknek. A termék alapvetően jónak tűnik, szóval a többit kell csiszolgatni.

A hirdetések hatékonysága sok dologtól függ, jó lenne tudni, hogy:
- milyen célközönségnek akarsz hirdetni
- miről szól a hirdetés
- hol jelenik meg (pl. search v. display)
- milyen kulcsszavakkal és beállításokkal próbálkoztál (pl. területi / nyelvi / időszakos / desktop vs mobil)
- csináltál-e különböző landing page-eket, ahol megnézed a hirdetés ill. a landing page hatékonyságát?
...

Igen, van benne tudomány, művészet, pszichológia, és egy kis kecskeáldozat is. :)

"- milyen célközönségnek akarsz hirdetni
- miről szól a hirdetés
- hol jelenik meg (pl. search v. display)
- milyen kulcsszavakkal és beállításokkal próbálkoztál (pl. területi / nyelvi / időszakos / desktop vs mobil)
- csináltál-e különböző landing page-eket, ahol megnézed a hirdetés ill. a landing page hatékonyságát?"

hirdetném bárkinek akinek van androidos telefonja és szeret koncertekre járni. az adwords a search-nél jelent meg csak az országban, magyar nyelven. a kulcsszavak a legnépszerűbb szórakozóhelyek és a fesztiválkedvenc hazai előadók voltak.

De aki a szórakozóhelyet vagy a koncert nevét ismeri, az valószínű, hogy már tudja mit akar (vagy csak pl. a térképen akarja megnézni), és nem elsősorban az alkalmazásodra van szüksége. Ha az alkalmazásod a "mi történik most?" kérdést válaszolja meg, akkor ehhez keress kulcsszavakat.

Először is meg kellene határoznod az alkalmazás célcsoportját. Itt a 1x - 2x korosztályra kell lőni, ezeket legfőképpen Facebookon tudod elérni. Itt több lehetőséged van:
- Facebook reklámok: be tudod lőni a korosztályt, a régiót, illetve szűrhetsz az okostelefon felhasználókra is.
- Facebook játék: valamilyen nyereményjáték létrehozása, 3 egyszerű kérdés, a helyesen válaszolók között kisorsolásra kerül 2db 5 ezer forintos koncertjegy (de inkább valami csábítóbb ajándék). Ezzel email címeket gyűjthetsz, ahol promotálhatod az alkalmazást.
- Facebook oldal: kombinálva az előző kettővel.

Ezen felül szerintem érdemes lenne koncertek szervezőit megkeresni, hogy ha a koncerten valamilyen formában hirdetik az alkalmazásodat, akkor kiemelt helyet biztosítasz benne számukra, vagy valamilyen formában te is viszonthirdetsz. A lényeg, hogy tudj nekik ajánlani valamit, ami nekik jó.

Érdemes lehet még ezen felül koncertekkel, fesztiválokkal, kultúrával kapcsolatos blogoknak/portáloknak írnod az alkalmazásodról, hátha írnak róla egy posztot/cikket.

Arra készülj fel, hogy az alkalmazás terjesztése nagyobb munka lesz mint a fejlesztés.

Epp tegnap bosszankodtam h nincs normalis programajanlo app iosen. Az Est mobilapp hasznalhatatlan, a tobbi amit ismerek meg rosszabb. Pedig egyszeru dolgokra van szuksegem, mint peldaul a "mi a jo isten nyila van ma a varosban" funkcio. Ezt eddig semelyik nem tudta jol.

Nem tudok beleszólni, de kapsz tőlem egy installt, és egy öt csillagos értékelést, mert tetszik az app.
- - - - - - -
A buszállomás az a hely, ahol a buszok állnak, a taxiállomás az a hely ahol a taxik állnak, az íróasztalomon viszont van egy munkaállomás....

Zenekarokat keress meg vele szerintem.
Megosztásért cserébe ajánlj fel nekik linket, hírlevél feliratkozó, facebook likeoló aloldalt az appodban.
Ez kb neked ingyen van, a zenekarok 2-3x kitolják fb-n és pillanatok alatt lesz egy rakat letöltésed.