[Megoldva] Paypal jóváírás ideje

 ( sarkanyolo | 2012. június 13., szerda - 17:55 )

Sziasztok,

DealExtreme-ről szeretnék rendelni.
Ehhez hétfőn regisztráltam egy paypal accountot. Nem szeretném összekötni a bankszámlámmal, szóval azt a lehetőséget választottam, hogy átutalok a paypal számlára.
Hétfőn küldtem el az utalást, amit a bank kedden végre is hajtott. Most (szerda) ellenőriztem, és a Paypalon még nem jelent meg az összeg.
Mennyi idő után érdemes írni a supportnak, tapasztalatok?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Nekem annak idején az a néhány száz Forintnyi terhelés is csak jó pár munkanap után jelentkezett a számlámon, amivel ellenőriztek. Szerintem nyugi egy pár napig. Miért nem jó, ha megadod a bankkártyádat?

Erősebb a biztonság illúziója :)

Magam is ilyesmire gondoltam... De viccen kívül. Negyvenvalahány napod van kezdeményezni kifogást egy tranzakcióval kapcsolatban. Akár fizetés utáni nem teljesítés, akár kamu pénzlehívás miatt. Nagyon vigyáznak a korrekt ügymenetre. Ráadásul te kezdeményezed a fizetést, és hagyod is jóvá.

Szia,

Kifizetésnél is ha jól emlékszem, 5-6 munkanap volt mire megkaptuk a pénzt a paypal számláról. Amúgy teljesen biztonságos a kártyás fizetés is. Mi nap mint nap használjuk nagy összegek fizetésére kb 1 éve, és semmilyen rossz tapasztalatom nem volt vele. Szerintem a hét végéig mindenképpen várj. Ha jó helyre utaltad az összeget és megadtad közleményben a "Transfer ID"-t akkor nem lehet probléma. Üdv!

Kulfoldi szamlara T+1 napon max SEPA-val varhatod a jovairast. Atlag T+3 nap szokott az ilyen lenni, tehat pentek.

belföldi, Budapest Bankos számlára kell utalni, ha jól emlékszem

Magyar CIB számlát használnak

Nálam Unicredit számla van feltüntetve célnak a PayPal oldalán.

+1, nálam is Unicredit, csak rosszul emlékeztem :)
A lényeg, hogy belföldi és elvileg már náluk kellene lennie a pénznek.

MÁS: Amúgy ezeknek a bankoknak van valamilyen API-juk, amin keresztül le lehet kérdezni a pénzmozgást (már mint nagyvállalati ügyfeleknek, nyilván nem Junior folyószámlához :)? Számomra kicsit elképzelhetetlennek tűnik, hogy valakit azért fizetnek, hogy egész nap a számlatörténeteket bogarássza és iktassa...

Nem API-juk van, hanem a kliensprogramból exportálhatsz magadnak fájlt, azzal meg azt csinálsz, amit akarsz. (BB és KH tapasztalatok.)

"A +1 az a proletárlájk."

Ha jól emlékszem 2-3 munkanapot írnak. És nem szokták elsietni. Azaz még nincsenek elkésve.

Hibásan gondolod.
A saját számládra nem utalhatsz, ki fognak bannolni.
Olvasd el még egyszer a help-et.

Szerintem félre értetted, amit írt. Én úgy értettem, hogy a saját bankszámlájáról a PayPal-os bankszámlára utalt összeget, és azt jóváírják pár nap alatt. Ez teljesen legális, én is rendszeresen élek vele.

Nekem is volt most gond vele. Meg kell adni annak a számlának a számát meg a tulajdonos nevét amiről utalsz, mert egyébként nem írják jóvá a befizetést. Ez nem azt jelenti, hogy összekötöd a számlával, tehát a paypal nem tudja a számlát megterhelni.

Profile->Add or edit bank account

Ez a lépés valóban kimaradt.
Sikeresen megérkezett az átutalás, köszönöm!

Közlemény rovatot kitöltötted? Transfer ID kell beleírni

"Top up" menüpont alatt ha betartod a lépéseket két nap és ott a lé a paypal accon, nem kell semmit összerendelni semmivel. 1. pont is lényeges lehet nem tudom mennyire veszik komolyan én ugyan azt a nevet használom.

Követtem ezeket a lépéseket, megadtam minden adatot pontosan.
Nem akartam ékezetes névvel regisztrálni, talán akkor a név különbség lehet baj...