Leisure Suit Larry Linuxra?

Pár hete elindult egy Kickstarter gyűjtés Leisure Suit Larry HD remake készítésére:
http://www.kickstarter.com/projects/leisuresuitlarry/make-leisure-suit-…

Bár a célok még nem egyértelműek, de azért remélem lesz linuxos verzió is:
http://forums.replaygamesinc.com/viewtopic.php?f=11&t=159

http://forums.replaygamesinc.com/viewtopic.php?f=11&t=162

Hozzászólások

írni akartam, hogy nem is kell hd verzióban, de a f4szt nem. pont jó lenne úgy.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Anno imádtam, de a fene se tudja, játszanék-e vele most, és ha igen, mennyire élvezném. Azért eltelt közben kb 25 év :-(

Egyik este elkezdtem dosbox-ban tolni a gobliiins-t.
Annyira kurva idegesítő volt, hogy 3 pálya után töröltem.

Szóval erős kétségeim vannak, hogy van-e értelme felmelegíteni ezeket a gémeket... :(

Ráadásul kinek van ideje egy Hero's Quest vagy Simon the Sorcerer végigtolására?

Ha a grafika zavar, akkor ugye az emlékek szépítik meg a dolgokat. Hogy is ne, hisz akkor az volt a max, nem volt más, ha 10 pixelből állt a pálcikaember 5 helyett, akkor az már HD volt :D Ráadásul a fantáziát is jobban izgatta, nem ezüst tálcán volt felkínálva az agyadnak vizuális élményként a sárkány pofáján még a pattanás is, az apró részleteket neked kellett odaképzelni, álmodozni. Egyik kedvenc, idevágó képem:

Ha a játékélmény idegesítő... nos, ez esetben viszont rossz hírem van: tunyul az agyad, és ha valamit nem kapsz meg elsőre, vagy rövid időn belül nincs sikerélmény, már ki is veri a biztosítékot. Az is benne van a pakliban persze, hogy manapság már nincs időd 3-4 órát tökölni egy adott pálya egy szakaszán, gyerekkorban erre azért masszív szombatokat, vasárnapokat tudtál rááldozni, hogy megoldd, és ez idegesítő.
Talán ezért is élik most reneszánszukat az egyszerű point'n click játékok, mert minimálisan, de megmozgatják az ember agyát is.

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org

C64-en elég bénán játszik vele az ürge: http://www.youtube.com/watch?v=nLtoRfWEcNU
Amigán sokkal jobb a játékmenet: http://www.youtube.com/watch?v=ornJoqJD1Ks
Valahol azt olvastam a ZX és C64 változat egy-két szobában eltér. Azért mert a C64 procija nem olyan erős mint a ZX-é és nem bírta volna az eredeti szobákat. Erről tudsz valamit?

sajnos nem hallottam, de nem tűnik valósnak az indoklás, hiszen a 6510 vs ZX80 esetén nincsen értelme olyan összemérésnek, ahol egyik erősebb vagy gyengébb - hiszen ez az "almát a körtével" magazin egyik kiemelt oldala. a C64 sprite kezelése nagyjából elég sok mindent megoldott az 1MHz órajel ellenére is (eközben a Zilog _általában_ 3.5MHz órajelen járt) :)

szóval tényleg nem hallottam arról, hogy gyökeresen eltérne pár pálya.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

Megtaláltam: http://www.headoverheels2.com/drupal/en/gallery/8
"However, in this version there are some rooms that are different from the ones of other machines. We have seen two rooms at least, but it is quite possible that there are more. The explanation for this, according to Jon Ritman’s words, is that the 6510A processor (the C64 processor) has a lower performance than the Z80."
--> Két szoba biztosan eltér a C64 verzióban a többi processzoron futó változattól, de több mint valószínű hogy több szoba eltérés is van. Erre Jon Ritman szavaival élve az a magyarázat, hogy a 6510A (C64 CPU-ja) alacsonyabb teljesítményre képes mint a Z80-é.