- lindemann blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2399 megtekintés
Hozzászólások
Szerintem simán lehet, hogy a bekötős emberke megcsúszott az előző helyek egyikén és nem ért oda. Velem volt már olyan, hogy utána 3-4 óra múlva jelentkezett, hogy most jönne ha aktuális lenne. Karácsony előtt viszont ilyeneknél érdemes bekalkulálni plusz 1-2 napot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csúszás esetén az is bevett eljárás, hogy estefelé küldenek egy email-t miszerint a munkatársuk nem tudta elérni a kedves előfizetőt, ezért újabb időpont egyeztetése érdekében fel kell hívni az ügyfélszolgálatot. Gyakorlati tapasztalatom, hogy ilyenkor nem szabad túl sokat forszírozni, hogy végig otthon voltam, mert csak az idő megy vele. Illetve, ha - például - telenoros telefonról hívom őket (más nincs), akkor csak a telefonszámla hízik.
-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos úgy gondolták, azt az internetet akarod bekötni, amivel a mailt el tudná olvasni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak sikerült megtalálniuk a telefonszámom. Holnap jönnek... vagy nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nov.2. megrendeltem a digi szolgaltatast. Azota semmi. Ehhez kepest a T egy arany csapat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
??? Hol/merre?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A T csapat arany csapat? Eléggé rossz tapasztalataim vannak velük...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ellenkezoleg. Megrendeltem, masnap felhivtak, kovetkezo nap be volt kotve. Egy ev mulva ujitottam, akkor csinaltak egy akciot, meg egyebek, es tulterhelt lett a rendszer az ujaktol, egy ket honapig szerencsetlenkedtek, aztan ujra jo volt.
Ehhez kepest a nagy ugyfelszerzo hadjaratban a digiseknek 45 nap alatt egy telefon megejtese sem volt kivitelezheto. Az ugyfelszolgalatra eddig 4x mentem be, vallvonogatas veresrongy nezes a neniktol es ennyi, "majd jonnek". Nem kerem majd en megyek hetfon visszamondani a szerzodest.
Majd ha kell nekik az ugyfel akkor megkeresnek, es kuncsorognak ok.
En megvagyok a szolgaltatasuk nelkul, ok megvannak a penzem nelkul.
Deal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 30-45 nap közötti időben írásban tettél e panaszt? A vállvonogatós nénikkel történt beszélgetésednek nincs nyoma, ha egy panaszlevelet kapnak, annak meg van. Attól, hogy "b+ medve a fűnyíródat" módon bemész, és azt mondod, hogy nem kell, attól nekik nem lesz ügyfelük, neked nem lesz szolgáltatás nyújtva, és a vezetőik nem fognak tudni arról, hogy az üsz. és a létesítők is el..ták a dolgokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Postan vagy emailban kuldjek nekik levelket ?
Posta dolog nekem nem er annyit, bar a felmondast lehet postan kuldom majd el nekik inkabb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy az ASZF-ben le van írva a panaszkezelés, de célszerű tértivevényes ajánlott levélben - arra ugyanis kötelesek záros határidőn belül írásban válaszolni. De megpróbálhatod a callcentert felhívni, és ott előadni a panaszodat, a vonatkozó jogszabályban rögzített határidőn belüli írásos válaszhoz ragaszkodni. Hozzátéve, hogy természetesen a panaszoddal ezt követően az illetékes hatóságot is megkeresed.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. úgy, ahogy te voltál a digisekkel, én úgy voltam (vagyok) a t-izésekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni