T-Home :-(

Dec. 4-én megrendeltük a kábelnetet online. 2 nap múlva hívtak is, volt pár egyeztetés, végül úgy lett megbeszélve. hogy ma jönnek 14-16 között. Nem jöttek... se egy telefon, se egy mail, semmi. Asszem holnap bemegyek hozzájuk.

Hozzászólások

Szerintem simán lehet, hogy a bekötős emberke megcsúszott az előző helyek egyikén és nem ért oda. Velem volt már olyan, hogy utána 3-4 óra múlva jelentkezett, hogy most jönne ha aktuális lenne. Karácsony előtt viszont ilyeneknél érdemes bekalkulálni plusz 1-2 napot.

Csúszás esetén az is bevett eljárás, hogy estefelé küldenek egy email-t miszerint a munkatársuk nem tudta elérni a kedves előfizetőt, ezért újabb időpont egyeztetése érdekében fel kell hívni az ügyfélszolgálatot. Gyakorlati tapasztalatom, hogy ilyenkor nem szabad túl sokat forszírozni, hogy végig otthon voltam, mert csak az idő megy vele. Illetve, ha - például - telenoros telefonról hívom őket (más nincs), akkor csak a telefonszámla hízik.

-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.

Csak sikerült megtalálniuk a telefonszámom. Holnap jönnek... vagy nem.

Nov.2. megrendeltem a digi szolgaltatast. Azota semmi. Ehhez kepest a T egy arany csapat.

Nekem ellenkezoleg. Megrendeltem, masnap felhivtak, kovetkezo nap be volt kotve. Egy ev mulva ujitottam, akkor csinaltak egy akciot, meg egyebek, es tulterhelt lett a rendszer az ujaktol, egy ket honapig szerencsetlenkedtek, aztan ujra jo volt.
Ehhez kepest a nagy ugyfelszerzo hadjaratban a digiseknek 45 nap alatt egy telefon megejtese sem volt kivitelezheto. Az ugyfelszolgalatra eddig 4x mentem be, vallvonogatas veresrongy nezes a neniktol es ennyi, "majd jonnek". Nem kerem majd en megyek hetfon visszamondani a szerzodest.
Majd ha kell nekik az ugyfel akkor megkeresnek, es kuncsorognak ok.
En megvagyok a szolgaltatasuk nelkul, ok megvannak a penzem nelkul.
Deal.

A 30-45 nap közötti időben írásban tettél e panaszt? A vállvonogatós nénikkel történt beszélgetésednek nincs nyoma, ha egy panaszlevelet kapnak, annak meg van. Attól, hogy "b+ medve a fűnyíródat" módon bemész, és azt mondod, hogy nem kell, attól nekik nem lesz ügyfelük, neked nem lesz szolgáltatás nyújtva, és a vezetőik nem fognak tudni arról, hogy az üsz. és a létesítők is el..ták a dolgokat.

Ahogy az ASZF-ben le van írva a panaszkezelés, de célszerű tértivevényes ajánlott levélben - arra ugyanis kötelesek záros határidőn belül írásban válaszolni. De megpróbálhatod a callcentert felhívni, és ott előadni a panaszodat, a vonatkozó jogszabályban rögzített határidőn belüli írásos válaszhoz ragaszkodni. Hozzátéve, hogy természetesen a panaszoddal ezt követően az illetékes hatóságot is megkeresed.