Remélem nem túl rossz topicba írom...
Csak körülírni tudom, mer' most nem ugrik be, hogy mire keressek a googlin... Keresek olyan, opensource webes megoldást, amelyen keresztül a felhasználók közölhetik informatikai nyűgjeiket, követhetik a hol áll a problémájuk megoldását, a cégvezetés láthatja, hogy mikor mennyi gond van, ezeknek a megoldásával hol tartok. A megoldott problémákat pedig közzé tudom tenni a munkatársaknak.
- 2829 megtekintés
Hozzászólások
lp erre keress: ticket management system vagy issue tracking system..
indulasnak:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_issue-tracking_systems
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a ticketing system az, amit keresel. Ezek közül a Trac az, amit már használtam (egyetemen projektmunkához muszáj volt) és az osTicket-et kipróbáltam (ezt érdeklődésből), utóbbi az igények alapján szerintem jó lenne neked.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd meg az OTRS csodának a 3. verzióját. Az már egész tűrhető.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
redmine
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni