( psc | 2009. 11. 05., cs – 22:17 )

Érdemes lenne egyszer kimenned a hungaroringre, az nagíok technikás pálya.
Én a célegyenesben tudok 210-zel menni, a Ferrari Challenge versenyzők mennek 250-255 körül 800+ lóerős autókkal.
Ha a célegyenes előtti kanyarból rosszul gyorsítok ki, akkor 170-nel megyek a célegyenes végéig.
Ha a te kocsid 200-ig jól megy, és a aknyarokat szereti, tényleg érdemes lenne kinézned, pint neked való pálya.

"Miért kell az addig békés hegyi autókázását feladni és jönni utánam mint az állat? Ezt nem értem. Lehet, hogy errefelé nem a diszkrét úrimeberek járnak ilyen autóval?"

Ezt nem tudom. Ferrarisok?

"Ezen az útszakaszon vagy beteszed magad a kanyarba határon autózva, vagy nem, de akkor fel is adhatod a reményt, hogy az előtted autózót megközelítsd a következő max 100-200m-re levő kanyarig, bármekkora erőkülömbség is van a két autó között."

Pedig ezek az autók pont erre vannak kitalálva. Mondjuk tényleg sokat számít, ha te jól ismered az utat, ő meg akkor jár arra elöször.
Nekem is van zala megyében egy olyan szakaszom, ahol egy 40 km-es enyhe szerpentines erdei úton 160-as átlagot tudtam menni 1.4-es corollával, soha, senki, még a közelembe sem ért, igaz én két évig napi szinten jártam arra oda-vissza, csukott szemmel tudtam az íveket, kátyúkat, útminőségeket.