( psc | 2009. 11. 04., sze – 16:22 )

"mert a keresetünknek jobb helye is van annál, minthogy az üzemanyagra verjük el. Ja, és mi vagyunk többségben. :"

És ti, többségben levők meg is mondjátok a tutit az autószeretőknek, és hülyék, ha nem kezdenek el garasoskodni azon, hogy 9 vagy 10 litert eszik a kocsijuk?
Engem nem zavar, ha valaki spórol, meg ha valaki pusztán használati tárgyként tartja a kocsiját, de akkor te se szólj bele abba, ha én 450 kilóméterenként tankolok 28.000 Ft-ért, jó, köszi.
Egyébként ti, nyárspolgárok tereltétek ide az egész topicot, ezt érdemes észrevenni.
Mi mindössze azt mondtuk a topicindító _kérdésére_, hogy szerintünk az 1.4-est hülyeség megvenni, ha teheti, nézegessen inkább 1.6-os, 1.8-as autókat, nem fog többet fogyasztani, viszont mindne téren jobb lesz.

(Mint zárójeles, mellékes dologként én konkrétan bertam, hogy van pl. egy 4.7-es maseratim, és az ennyit meg annyit fogyaszt, erre ti nyárspolgárok, azon, meg más lényegtelen, mellékesként említett dolgokon lovagoltok.
Igazából azt várom már, hogy mikor indul az adócsalózás, mert magyarországon ez a tipikus reakció. Ja, és ha megtudnátok, hogy milyen rendszámmal járok.... anyám borogass.)

"Ezt csak hiszed, hogy így van. Egy gyorsabb, erősebben motorizált autótól nem lesz több hatalmad a fizika törvényei fölött. Lesz olyan akadály, aminek a te autód is csak "papundekli".
"

Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy pl. ferrari f430 törtésteszjén kiderült, hogy felesleges az oldallégzsák az autóba... ráadásul a tesztet nem a szabványos 64 km/h sebességgel végezték, hanem 84 km/h -nál.
Az oldallégzsák pedig azért bizonyult feleslegesnek, mert még ilyen sebességű oldalütközésnél sem deformálódott el a váz, a vezetőülés nem érintkezett az ajtóval/oszloppal. Egy pl. swift ilyen ütközésnél nemes egyszerűséggel meg kettészakad.
Valószínűleg egy középkategóroás autó is nyílván nagyobb védelmet nyújt bármilyen ütközésnél, mint egy 1-2 millió ft új árú autó, ami papundekli.