( psc | 2009. 10. 31., szo – 23:14 )

Csak beszelgettunk itt az autokrol, kobcentikrol. :))

Volt nekem is mar mindenfele kategoria egyebkent, egy 1.4-es 60-valahany loeros fiat bravoval kezdtem, aminek hetente leszakadt a kipufogoja, egyszer epp romaniaban voltam vele, a hargitaban, az ut mellett a nadragszijjammal kotottem fel, hogy tudjak tovabb menni, ne a foldon huzzam a leszakadt dobot, igy mentem uzleti targyalasra (amibol persze semmi nem lett, de legalabb messzirol azt hittek, ferrarival jovok, mer tolyan hangja volt. :)) )
Egyszer a szelepeket is atrendezte benne egy megszorulo vezermuszij-feszito gorgo, onnantol kezdve havonta eltunk a kompresszio egyik-masik hengerbol, mert nem volt penzem rendesen megcsinaltatni, etc. Persze mivel szinte havonta javittattam, egy ido mulva annyit elkoltottem ra, hogy abbol komplett uj motort kaptam volna, nulla kilometerest bele, dehat ez van/volt. :)

volt ezutan kozvetlen mas 1.4-es autom is, de az mar japan, es uj, de az evek soran azt tapasaztaltam, hogy az 1.4-es auto semmire sem jo, mert nem is eszik kevesebbet, mint egy 1.6 vagy 1.8, es csak szivas az egesz, mert viszont gyenge, es varosi hasznalatban meg szodaval elmegy, de ha ki kell menni a varosbol, akkor mar egyenesen veszelyes is, mert nem lehet rendesen elozni sem vele, mert egyszeruen gyenge hozza.
Meg egy bekapcsolt klima mar az 1.4-est rendesen megfogja, etc.
:)

"nagy csirke?" <- mire gondolsz konkretan, nem ertem. :))