( mash | 2009. 06. 26., p – 14:47 )

Sajnálom, hogy a mondandómból neked csak ennyi jött le és nem az, hogy talán a Desktop Windowst kellene a helyére tenni, mert abból még bevétel is van és talán nem kellene 15 000 embert elküldeni, meg mobiltelefon előfizetések megszüntetésén rugózni. Nem tudom észrevetted-e, hogy az MS görcsöl a böngészők, a keresők, a social networking, a supercomputing és még egy rakás egyéb területen, de igazán sikert a desktop és a játékkonzolok közt tudott elérni. Kíváncsi lennék egy belső elemzésre, hogy mennyi pénz ment el a felvásárolt cégekre, aminek a termékeit később megszüntették, vagy a kutatás-fejlesztésre költött összegekre, amiket olyan területbe pakoltak, ami soha nem térült meg. Nekem az a bajom, hogy úgy tűnik az MS egyszerre akar Google, Facebook és IBM lenni. Kicsit olyan "sokat markol keveset fog" (nem a pénzügyekre értem) jelleget kezd ölteni ez a cég.
Ha mondjuk mellé teszem a Google-t, akkor ott azt látni, hogy amibe belekezdenek, az az esetk nagy részében sikeres szolgáltatássá válik, míg az MS pont fordítva akar sikert elérni. Már befutott alkalmazás területeket céloznak, de nem nagyon tudnak olyan pluszt felmutatni, amitől az emberek váltani akarnának. Hunger, melyik stratégia jobb szerinted?