"Egy értelmes kérdés: tcpdumpot hogy használom?"
Több mint két hete leírta a parancsot janoszen. De hogy többet lássunk: tcpdump -i eth1 -nvvv -s 1500.
A Windowsra pedig tegyél WireSharkot, és a két kimenetet vesd össze. A játék futtatása közben kiadott netstat -nap kimenete is mondhat valamit. Ezen kívül nézzük meg az iptables -t nat -nvL parancsot is.
"Nyílvánvalóan ha beállítom a portját a Savage2 -nek"
"Amúgy ez nem savage2"
Javaslom, hogy egy alkalmazást próbálj beállítani, de legalább közöld, hogy melyik hibajelenség milyen beállítások mellett melyik programban jött elő. Ahogy zilahu is megjegyezte, az általad adott listában nem szerepel sem a 81.169.128.191 IP, sem a 30720 port.
Egyelőre maradjunk a Savage2 mellett, mert erről adtál meg eddig a legtöbb információt. Ez a játék milyen protokollt használ? A kliensoldali követelményeket turul16 leírta, hogy "nem kell nyitott tcp prot a kliensen", valószínűleg UDP sem, mert akkor kitért volna rá.
Az nmapot jobb lenne UDP-re is megnézni, ahogy már YikeSS is utalt rá. A listából válassz egy üzemelő szervert, és nézd meg, mit mutat a megadott szerverportra, és egy másikra is. Felhívnám a figyelmet az "open|filtered" és a "closed" állapotok közötti különbségre. Például:
# nmap -sU -sT -p 11238,11239 84.12.89.241
Starting Nmap 4.62 ( http://nmap.org ) at 2009-01-14 14:51 CET
Interesting ports on 84.12.89.241:
PORT STATE SERVICE
11238/tcp closed unknown
11239/tcp closed unknown
11238/udp open|filtered unknown
11239/udp closed unknown
Az eth1-en milyen okból kifolyólag van 576 byte MTU beállítva?
"Össze vissza oldalakon át írtok hülyeségeket."
"Értelmes választ is szeretnék."
Megjegyzés: nem tűnik túl jó ötletnek lehülyézni azokat, akik segíteni akarnak - akkor sem, ha a véleményetek nem egyezik -, és az sem, hogy indulatos vagy, miközben a tcpdump helpjéből két hét alatt nem sikerült kivadásznod az interfészre vonatkozó opciót ("most olvasom a helpjét"), és ezek szerint azt a hozzászólást sem vetted észre, amiben ez le lett írva.