Szervusztok!
Sajnos nem találok, megfelelő topicot.
A problémám az, hogy valami bekorlátozza a hálózatot.
Mi korlátozza?
Online játékokkal akarok játszani, a Savage2, a The World of Padman, és az Atlantis.
Telepítésnél egyiknél sem volt gond, de a hálózatra egyik sem csatlakozik.
Tűzfalnak csak a firestarter van felrakva, és kikapcsolva. Bár sokat állítgattam a neten, de már jónak tűnne, ha kapcsolódna.
Mi akadályozza meg a kapcsolódást? úgy nézem egyik szervíz sincs bekapcsolva, ami hálózatot bántana. Azt hogy tudom konzolban kilistázni? Website
Mi nem engedi hogy kapcsolódjak?
Köszi, a gyors választ.
- 3299 megtekintés
Hozzászólások
Routered van? ^^ Ha igen akkor nem árt portot forwardolni mielőtt elkezdenél játszani
---
"Ne ugass be mert felveszlek MSN-en és letiltalak vazze!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs router. És nyitott a hálózat. Telepítettem wint. Ott megy. Itt csak net és egyébb, csak játék kapcsolat nincs. De ha az iptables üres, akkor mi lehet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"És nyitott a hálózat."
Az milyen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs router, és a belső IP cím egyezik a külsővel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszel az erdőbe rendesen...
BELSŐ cím? KÜLSŐ cím?
Kié? Minek?
Hogy néz ki az a topológia?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
127.0.0.1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez lassan qdb :)
pch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem eltérünk a tárgytól. Nem az IP cím a lényeg és topográfia, szerintem. Amúgy síma hagyományos netem van, ami nem megosztott, nem routeres. Vagyis ha routeres lenne, akkor az ifconfig ki ír egy ip címet ami a hálókártyáé. Aztán megnézed az http://ipchicken.com -mal a külső ip címed. Ha a kettő nem egyezik meg akkor megosztott neted van, és aki megosztotta, annál kell reklamálni. S akkor biztos más rendszer vagy újratelepítés után sem fog menni a net telejes eléréssel. Teljes elérés: bármely port. Namármost megy windoze alatt.
Natehát, teljes elérésem van. Van egypár szolgáltatás, amit a gépemen megosztottam, hogy kifelé elérhető legyen. VNC főként és más. Azok mennek, mert a tűzfalba beírtam a portját. Nyílvánvalóan ha beállítom a portját a Savage2 -nek 11235-11240 11030 -ra, vagy ha kikapcsolom a tűzfalat akkor mennie kellene.
Arra jutottam lehet valami ami mégis korlátozhat szoftveresen. De mi lehet az? pl a libsdl-net ??? Tipp. Vagy hülyeség? A netes és directx-es játékok hogyan mennek ki a netre? Hagyományosan mint egy ablakkal rendelkező program? Vagy mint a windozes directx network
Valaki ha volna olyan kedves és a tárgyra válaszolna, vagy letöltené a savage2 játékot, és megnézné, hogy kapcsolódik a netre a szerver választás után? Avagy megmondaná, neki melyik játék megy ki a netre? Vagy mi lehet a gond?
Köszike!
Ui.: Sőt továbbmegyek. 11030-on kezd kommunikálni, és nem nyit új portot, azért nem is tud kapcsolódni.
Nem lehetséges, hogy alapban a linuxom csak 10000-ig tud portot nyitni, és fölötte esze ágában nincs?
Ha a portot scannolom akkor kellene válaszolnia? Mikor kell válaszolnia? A http://www.t1shopper.com/tools/port-scanner/ -t használtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
--
Debian lenny
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OMFG...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így:
"Nem lehetséges, hogy alapban a linuxom csak 10000-ig tud portot nyitni, és fölötte esze ágában nincs?"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg úgy mindenestől az egész... Szerintem rá kéne tenni az ethernet-portra egy WGA-t, és megnézni, mi történik ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 :D
most tevedtem ide dehat ez durva
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen itt összehordtál pár sületlenséget, ahogy azt felettem is megpróbálták kifejezni különböző módokon. :D
Van egypár szolgáltatás, amit a gépemen megosztottam, hogy kifelé elérhető legyen. VNC főként és más
Őszintén szólva nem tudom mi ez a VNC csak egy gyors gugli keresést nyomtam rá de én nem hiszem hogy egy játékhoz portot kéne nyitnod ennek a VNC-nek, azt se hogy egyátalán köze van a játékokhoz (fixme).
alapban a linuxom csak 10000-ig tud portot nyitni
Ilyen nincs ez nagy marhaság :D
Viszont ha nincs routered, és kikapcsolod a tűzfalat akkor nincs ötletem miért nem megy hálózaton a játék. Egyátalán mit jelent ez? nem tudsz csatlakozni a serverre, vagy nem látod a servereket vagy miben nyilvánul meg? :D nem ismerem ezeket a játékokat
---
"Ne ugass be mert felveszlek MSN-en és letiltalak vazze!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem az IP cím a lényeg és topográfia, szerintem."
"UPC kábeltvén jövő netem van, az alaplapba integrált kariba dugva.
Meg az eth2 anyám gépére ossza a netet, ami br0-án van a vbox0-al így megy csak a virtuálboxban a fájlmegosztás, és a br0 van megosztva dhcp3-mal a firestarterrel. Majd van még egy eth5 ami akkor játszik, ha virtualboxban fut az ubuntu. Szóval az interfaces fájlom sem egyszerű."
Valóban.
Az IP-cím itt már csak hab a tortán, hiszen teljesen egyszerű, mindennapos neted van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, barmilyen tavoli portra kapcsolodhat, amiben csak a tuzfal akadalyozhatja meg.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem:
Belső cím alatt azt értette, hogy ha routered van akkor van az az IP cím amit a router kioszt a rá csatlakozó gépeknek.(pl 192.168.1.4)
Külső cím pedig a "router címe" amit kívülről "látnak".
---
"Ne ugass be mert felveszlek MSN-en és letiltalak vazze!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoban ki kapcsolodott a tuzfal ?
iptables -L -n -v mit ir ?
Aztan nezzuk majd -t opciokat, ha itt sem latunk semmi gonoszat.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
adsl? akkor mtu?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted?
"Amúgy síma hagyományos netem van, ami nem megosztott, nem routeres. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kábelnet, bérelt vonal (na ezt azért kétlem), micro stb....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak egyet mondhatsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rakd fel a tcpdump programot, majd indítsd el terminálból és utána indítsd el a játékot.
Látni fogod, hogy mivel szeretne kommunikálni a játék. Ez egy jó kiindulási pont lehet a hibakeresésben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keress egy külső gépet és próbálj meg a szükséges portokra rátelnetelni, akkor biztosan kiderül, mi az igazság. Egyébként meg iptables -L és tcpdump a barátod, mint ahogy fentebb elmondták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Chain INPUT (policy ACCEPT 9 packets, 1360 bytes)
pkts bytes target prot opt in out source destination
Chain FORWARD (policy ACCEPT 0 packets, 0 bytes)
pkts bytes target prot opt in out source destination
Chain OUTPUT (policy ACCEPT 7 packets, 644 bytes)
pkts bytes target prot opt in out source destination
Ilyen a kikapcsolt tűzfal. iptables -L -n -v parancsra.
A WGA-t hogy kell használni?
Az telnet eredménye.
telnet 84.12.89.240 11235
Trying 84.12.89.240...
telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused
Tehát az nem jön össze.
http://www.newerth.com/sav2_serverlist.php a szerverlista amiről az egyiket megtelneteltem. Jól csináltam?
Sajnos a tcpdumpot sem tudom használni, most olvasom a helpjét. Valaki tud hozzá segíteni?
Annyit vettem észre rajta, hogy a br0-án akart először fülelni. De nekem a net az eth1-en jön és nem a megszokott eth0án ahogy a helpekben van. Mostani ötlet, valahogy át lehet raki 0-ra hátha akkor megy? Kipróbáltam a br0-át letiltottam akkor sem volt games. Megnézem, akkor mit fülel a tcpdump.
Bocsi, ha hülyeségeket írok. Kicsit amatör vagyok csak próbákozom, de tudom, ti segítetek.
UPC kábeltvén jövő netem van, az alaplapba integrált kariba dugva.
Meg az eth2 anyám gépére ossza a netet, ami br0-án van a vbox0-al így megy csak a virtuálboxban a fájlmegosztás, és a br0 van megosztva dhcp3-mal a firestarterrel. Majd van még egy eth5 ami akkor játszik, ha virtualboxban fut az ubuntu. Szóval az interfaces fájlom sem egyszerű.
Tehát mit szóltok a telnetemhez, és az iptablesemhez? Hogy kell használni a WGA-t, és a tcpdumpot? Jó lehet hogy a br0át figyeli alapértelmezetten a tcpbump? Nem gáz hogy nincs eth0-ám?
Ezer köszi, és Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy KÜLSŐ gépRŐL kellett volna a TE gépedRE telnetelni.
WGA? :) (LOL, RTFM, PEBKAC)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
s hogyan tudok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sehogyan
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magy egy superWGA-t használva ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Be van tiltva, nehéz beszerezni, de viszont pikk-pakk megoldaná a problémát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajjaj, valami bridgelős mágia is van? Akkor nagy sebességgel nézzük csak meg az ifconfig kimenetét és lessük meg a route -n kimenetét is légyszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
br0 Link encap:Ethernet HWaddr 00:40:f4:bf:89:9a
inet addr:192.168.1.1 Bcast:192.168.1.255 Mask:255.255.255.0
inet6 addr: fe80::240:f4ff:febf:899a/64 Scope:Link
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1
RX packets:524 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:641 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:0
RX bytes:115682 (115.6 KB) TX bytes:191087 (191.0 KB)
eth1 Link encap:Ethernet HWaddr 00:11:22:33:44:55
inet addr:**.**.***.*** Bcast:255.255.255.255 Mask:255.255.252.0
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:576 Metric:1
RX packets:176599 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:85695 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:100
RX bytes:39344937 (39.3 MB) TX bytes:5897607 (5.8 MB)
Memory:92200000-92220000
eth2 Link encap:Ethernet HWaddr 00:40:f4:bf:89:9a
inet6 addr: fe80::240:f4ff:febf:899a/64 Scope:Link
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1
RX packets:541 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:641 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:1000
RX bytes:127110 (127.1 KB) TX bytes:192438 (192.4 KB)
Interrupt:22 Base address:0x1000
lo Link encap:Local Loopback
inet addr:127.0.0.1 Mask:255.0.0.0
inet6 addr: ::1/128 Scope:Host
UP LOOPBACK RUNNING MTU:16436 Metric:1
RX packets:3553 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:3553 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:0
RX bytes:338828 (338.8 KB) TX bytes:338828 (338.8 KB)
vmnet1 Link encap:Ethernet HWaddr 00:50:56:c0:00:01
inet addr:172.16.225.1 Bcast:172.16.225.255 Mask:255.255.255.0
inet6 addr: fe80::250:56ff:fec0:1/64 Scope:Link
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1
RX packets:0 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:6 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:1000
RX bytes:0 (0.0 B) TX bytes:0 (0.0 B)
vmnet8 Link encap:Ethernet HWaddr 00:50:56:c0:00:08
inet addr:172.16.4.1 Bcast:172.16.4.255 Mask:255.255.255.0
inet6 addr: fe80::250:56ff:fec0:8/64 Scope:Link
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1
RX packets:0 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:6 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:1000
RX bytes:0 (0.0 B) TX bytes:0 (0.0 B)
route -n
Kernel IP routing table
Destination Gateway Genmask Flags Metric Ref Use Iface
172.16.225.0 0.0.0.0 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet1
172.16.4.0 0.0.0.0 255.255.255.0 U 0 0 0 vmnet8
192.168.1.0 0.0.0.0 255.255.255.0 U 0 0 0 br0
**.**.220.0 0.0.0.0 255.255.252.0 U 0 0 0 eth1
169.254.0.0 0.0.0.0 255.255.0.0 U 1000 0 0 eth1
0.0.0.0 **.**.***.*** 0.0.0.0 UG 100 0 0 eth1
Köszike, hátha így tudtok megoldást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nem egyszerű configot választottál. Csak azt tudom javasolni, hogy tcpdump -i eth1 paranccsal hallgass bele az eth1 forgalmába, vagy a következő paranccsal tegyél be loggolást:
iptables -A OUTPUT -j LOG
Ezek után a syslogban a kifele menő csomagok meg fognak jelenni. Nyilván, közben ne netezz mint az állat, mert akkor semmit se fogsz látni. Esetleg egy jó kis iptables howtot nézegess, hogyan tudsz bizonyos portokra szűrni.
Az a baj, hogy ez tipikusan az az eset, hogy ott kéne lenni és akkor pillanatok alatt meg lehetne oldani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Savage2 vigan megy tuzfalon(linux router) keresztul nekem, nem kell nyitott tcp prot a kliensen.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nmap savege_server_cime -p savage_port
Mit ir ?
open/closed/filtered ?
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Closed
Az mit jelent?
Na, megbocsássatok, de végre valaki aki ért is hozzá, nem csak flamel.
Köszi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt, hogy karácsony van:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted? Szerintem Closed = Zarva.
Hallgatozik egyaltalan valami azon a porton (ha mar azt mondod hogy tuzfal lelove)?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Háló, jó reggelt. Turul tud valamit.
windows alol már Filtered az eredmény. Már csak kérdés mi van elrontva a linuxomban? Ugye nem csak az újratelepítés segít?
Hogy a francba lehetne megnyitni, mivel döfjem át? ,-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Windowsban is ugyanolyan a hálózatod?
Ott van az a rettenetes öt hálókártya, a bonyolult routolási procedúrájával?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vmware nélkül bajosan. Azt kéne megnézni, hogy a kiváló game egyáltalán arra az interfacere van-e konfigurálva...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fentebb kérdeztem, hogy ADSL-e, aztán az elejtett infóból arra következtetek, hogy az (nincs router - mert a kábelnetnél szokott lenni, bár kábelmodem néven szoktak hivatkozni rá), tehát kellene valami ilyesminek lennie a tűzfalban:
iptables -o ppp0 -I FORWARD -p tcp --tcp-flags SYN,RST SYN -m tcpmss --mss 1400:1536 -j TCPMSS --clamp-mss-to-pmtu
Ez lecsökkenti a maximális csomag méretet. Ha ez nincs beállítva ADSL-nél, akkor baromi lassú lesz a net és bizonyos dolgok egyáltalán nem mennek.
Az ifconfig kimenetből viszont kábelnetre következtetek, mivel nincs ppp0 interface. Mi az igazság?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Srácok a probléma még mindig fent áll rendszer újratelepítés után is.
Szerencsére már megvan az elemző parancsunk.
sudo nmap 81.169.128.191 -p 30720
A lényeg, hogy Ubuntu 8.1 alatt CLOSED, de Andlinux alatt ami Windowsban fut ott FILTERED.
Kérdés mi az ami miatt CLOSED.
Körülmények:
interface fájlt leegyszerűsítettem. A netet a A hálózati kisalkalmazás 0.7 találja meg. Nem adsl, hanem kábelmodem. Nincs bridge, nincs router és semmi sincs benne, csak a másik hálókártya statikus címe.
Az eredeti ufw-t nem törültem, de eredetileg deaktiválva van.
Van még firestarter, de az stoppolva van.
Mi lehet az ami lezárja? Andlinux alatt régi kernel van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól értem a 81.169.128.191-es ip a szerver amire csatalakoznál. Ha így van, akkor azon a szerveren vagy nem fut a játék szervere, vagy nem azon a porton fut amit nézel (30720). Tehát hiába birizgálod a te géped hálózatát, tűzfalát a távoli szerveren attól nem lesz nyitva a port...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne vezessuk mar felre szegenyt. Mivel vmi beallitasi gond van a gepen es windows alo megy neki, ezert nem valoszinu, hogy a szerverrel lenne a gond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Windowsban Filtered ugyanaz a port. Szerintem onnan sem megy.
Egyébként megnéztem a savagae2 master server listáját, ott nem látok 30xxx-es portokat sehol. elleneben: 11235, 11236, 11237-et igen...
Ha (tényleg) nincs tűzfala, nincs proxy-ja és magát a szervert eléri (ld. nmap) akkor nem hiszem, hogy a probléma a hálózatával van. Inkább azzal, hogy szimplán rossz portra akar csatlakozni, vagy rossz szerverhez...
Az nmap akkor irja egy portra, hogy closed vagy filtered vagy open ha az tényleg az. (megnéztem egyébként magam is, aa 30xxx port zárva van, és nekem nincs hálózati bajom ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akarhogy is van, lehet hogy rossz IP-t/portot nmap-ol, de valoszinuleg a jatekbol ugyanugy probal kapcsolodni a gameszerverhez :)
Szoval valami biztos nem stimmel a linuxos halozatan. Raadasul a jatekok altalaban UDP-n szoknak kommunikalni, bar ezt a jatekot nem ismerem.
De jobb ha nem az nmap-al keresi a hibat, hanem tcpdump-al :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetértünk, tcpdump-pal hamarabb célt érhet, feltéve ha értelmezni tudja a kimenetét ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ipchicken ftw!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Össze vissza oldalakon át írtok hülyeségeket. Már bocsi. Amúgy ez nem savage2. Ubuntun minden nagyobb port zártnak tűnik és úgy hogy nem tud csatlakozni rá. Ha pedig laikusan vizsgáljuk ubu nem csatlakozik egyik játékhoz sem, de ha windows alapon futtatom, akkor tud.
Egy értelmes kérdés:
tcpdumpot hogy használom?
Értelmes választ is szeretnék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy értelmes kérdés: tcpdumpot hogy használom?"
Több mint két hete leírta a parancsot janoszen. De hogy többet lássunk: tcpdump -i eth1 -nvvv -s 1500.
A Windowsra pedig tegyél WireSharkot, és a két kimenetet vesd össze. A játék futtatása közben kiadott netstat -nap kimenete is mondhat valamit. Ezen kívül nézzük meg az iptables -t nat -nvL parancsot is.
"Nyílvánvalóan ha beállítom a portját a Savage2 -nek"
"Amúgy ez nem savage2"
Javaslom, hogy egy alkalmazást próbálj beállítani, de legalább közöld, hogy melyik hibajelenség milyen beállítások mellett melyik programban jött elő. Ahogy zilahu is megjegyezte, az általad adott listában nem szerepel sem a 81.169.128.191 IP, sem a 30720 port.
Egyelőre maradjunk a Savage2 mellett, mert erről adtál meg eddig a legtöbb információt. Ez a játék milyen protokollt használ? A kliensoldali követelményeket turul16 leírta, hogy "nem kell nyitott tcp prot a kliensen", valószínűleg UDP sem, mert akkor kitért volna rá.
Az nmapot jobb lenne UDP-re is megnézni, ahogy már YikeSS is utalt rá. A listából válassz egy üzemelő szervert, és nézd meg, mit mutat a megadott szerverportra, és egy másikra is. Felhívnám a figyelmet az "open|filtered" és a "closed" állapotok közötti különbségre. Például:
# nmap -sU -sT -p 11238,11239 84.12.89.241
Starting Nmap 4.62 ( http://nmap.org ) at 2009-01-14 14:51 CET
Interesting ports on 84.12.89.241:
PORT STATE SERVICE
11238/tcp closed unknown
11239/tcp closed unknown
11238/udp open|filtered unknown
11239/udp closed unknown
Az eth1-en milyen okból kifolyólag van 576 byte MTU beállítva?
"Össze vissza oldalakon át írtok hülyeségeket."
"Értelmes választ is szeretnék."
Megjegyzés: nem tűnik túl jó ötletnek lehülyézni azokat, akik segíteni akarnak - akkor sem, ha a véleményetek nem egyezik -, és az sem, hogy indulatos vagy, miközben a tcpdump helpjéből két hét alatt nem sikerült kivadásznod az interfészre vonatkozó opciót ("most olvasom a helpjét"), és ezek szerint azt a hozzászólást sem vetted észre, amiben ez le lett írva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, hogy segítesz és hogy helyreteszel.
Sajnos más játékoknál is szereverre csatlakozva ezt a hibát kapom.
Checksum: 0x70a8 [incorrect, should be 0xd635 (maybe caused by "UDP checksum offload"?)]
Aztán utána jön egy ICMP csatlakozási hiba.
Még megpróbálom legyalulni a tűzfalat, új profilban próbálkozni, ha úgy sem megy, akkor distribet próbálok váltani.
Köszi, mindenkinek!
eth0 Link encap:Ethernet HWaddr 00:16:76:22:16:f3
inet addr:80.98.xxx.xx Bcast:80.98.xxx.255 Mask:255.255.252.0
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:576 Metric:1
RX packets:8313096 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:6136978 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:100
RX bytes:3755890214 (3.7 GB) TX bytes:574859267 (574.8 MB)
Memory:92100000-92120000
Már ilyen az amin csatlakozom a netre. Már semmi extra nincs beállítva, kivéve a firestarter, de az elállított szervízzel van.
Hogy az mtu mi és miért 576 nem tudom, nem értek hozzá.
Azt még elmondod?
Köszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor mégegyszer: indítsd már el az a nyamvadék tcpdump-ot, és a kimenetét valami kopipészt oldalra rakd fel, hogy meg tudjuk nézni...:
tcpdump -vni eth0 host _a_gameszerve_ip_címe_
MTU-ügyileg egy javaslat:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=972612
Én UPC-s ktv-netes ügyfélként nem bátorkodnék saját tűzfal nélkül netre menni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Srácok sikerült!
Az MTU-t átírtam 1500-ra és kapcsolódik. Úgy nézem így lenne jó mert nem adsl-em van, hanem UPC kábeltv.
Még valami hálózati tweak ajánlott?
Tényleg boldog vagyok. Megoldódott.
a http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=972612 segített.
Hálás vagyok, hogy stra-nak zeller-nek és mindenkinek. Nagy hála!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni