( aludanyi | 2008. 12. 13., szo – 13:08 )

Hehe nekem volt mondeóm, mondhatom nagyon meg voltam vele elégedve... ami a 70 dollárt illeti a dolog a következő, a GM-nek, Ford-nak és Chrysler-nek egy munkás (még az FDR idejében elfogadott Automotive Workers Union törvény miatt) óránként $73-ba kerül, ugyanez a munkás aki nem tagja az AWU-nak (ilyet a "Nagy három" nem alkalmazhat) és amelyek a Toyota, Honda, BMW, Mercedes stb. USA beli gyárjaiban dolgoznak átlag $44-ba kerülnek óránként. A Detroiti autógyárak nem azért mentek tönkre mert rosszul dolgoznak (azért ma senki sem megy tönkre a nagyok közül), hanem azért mert most már nem vizethetik meg a vásárlókkal azt a prémiumot mint azelőtt, mert most már az amcsi vehet Made in USA Toyotát vagy Hondát amely olcsobban árulja termékét mert nem kell neki számolni az AWU által politikai módszerekkel kiharcolt privilégiókkal mint a Detroitiaknak. Ez kb. ennyire egyszerű. És még véletlenül sem kapja a "Detroiti" munkás sem a $73 dollárt, sőt kevesebbet visz haza mint az aki a Hondánál vagy Toyotánál melózik, az igazi nyertes itt nem az AWU munkás, ő is vesztes, az igazi nyertes maga az AWU és a köré épülő gazemberek akik a munkásokat és azok helyzetét kihasználva harapnak le jó nagyot a tőkésektől a vásárlóktól és a termelő munkásoktól egyaránt.