Ma már egyre több AWS-approved expert van Magyarországon akik képesek akár enterprise supportot is nyújtani. Valószínűleg az AWS-nél is van vagy lesz ilyen dokumentáció amit majd átdobnak az MNB-nek auditálásra.
Viszont a magyar piac biased a Microsoft irányába, több okból is, de leginkább történelmi okokból. Amit látok enterprise cégeknél az az, hogy mennek a Microsoft után, "mer a MS jó, hát tőlük van a Windowsunk is". És ez egy 22-es csapdája, hiszen ha nincs kereslet, kínálat se lesz. És nagyon sokszor nincs nyitottság a szakmai érvekre.
Én támogatok AWS-en és Azure-on is, nem látom sehol az Azure-on az Enterprise ügyfélélményt, cserébe szopás van ezerrel. Ehhez képesz az AWS csak annyit tud, hogy működik. Akármit indítok rajta, akármit akarok rajta implementálni fogja magát, és úgy működik, ahogy elvárod, ahogy logikus és ahogy az le van írva a dokumentációjában. Na, az Azure nem ilyen.