( Friczy | 2025. 08. 09., szo – 10:04 )

A gázóra évenkénti leolvasása most is pont így működik, évente egyszer kijön a leolvasó, és megnézi/lefényképezi. Nekem ez eddig megfelelt. Mellesleg ha már költségcsökkentés, ha a weboldal nem működik (vagy nem úgy, ahogy a szolgáltatótól kapott emailben leírják (ezt már többször próbáltam), akkor kezdjék azzal a költségcsökkentést, aki ezt ebben a formában megszervezte. A jelek szerint tömeges problémák vannak ezzel az átmozgatással, a rendszer olyan ügyfélkódot kér, ami az ELMŰ-ügyfelek számláján nincs rajta, de persze telefonáljon. Nem tudom, hány budapesti ügyfél van, de ha mind telefonálna ez ügyben, akkor sokszor több ember kéne a kézi helyrepofozáshoz, mint amennyit az évenkénti leolvasóval megtakarítanak. De nem baj, térjünk vissza a középkorba, és intézzük el telefonon azt, amit normálisan lehetne automatizálni.

Nekem amúgy csak a fogyasztási adatok home-assistantba integrálása lenne érdekes, ez eddig működött, most komoly munkával elérték, hogy ne menjen. De persze az ügyfél a hülye (szerinted).