( BehringerZoltan | 2025. 06. 24., k – 14:36 )

> és ezt a tudást ne kelljen naprakészen tartani, az elfogadhatatlan.

Te el vagy tájolva! Semmiféle ilyne kötelezettség nem képzelhető el az ügyfelek terhére! Az a dolgok eltorzitása, h a probléma abból állna elő, h az ügfelek nem tudják megfelelően kezelni a rendszert. Nem, ez tévedés! A probléma rendszerszintű, maga a rendszer a rossz, és az ügyfelek ennek áldozatai. És amit akarsz, h az ügyfelek folyamatos képzéssel kompenzálják a rendszer hibáit. Ez az ami elfogadhatatlan, disztópikus!

Fentebb irtam: az élő ember informatikai jelekké való és fordítva az informatikai jelek élő emberré való megfeleltetése hibával terhelt. Ennek következményeit, így az ebből eredő károkat is, annak kell viselnie aki a rendszert megalkotta és üzemelteti! Minden távszerződés és megbizás alapvető CSALÁS. Egy csaló rendszert működtetnek és az ügyfélt akarják felelőssé tenni ezért!