Bontsuk szét a kérdéseket:
1. A hup.hu-t szerintem jellemzően IT szakemberek nézik. Segítség kérést nem látok, hanem egy clickbait szerű spam fórum postot látok. Pl kezd azzal (tényleg jószándékú tanácsnak szánom), hogy leszeded a sok FIGYELEM, és felkijáltó jelt emoji-t, hogy ne így nézzen ki. Egyébként zavaró is, és nem illik a főoldal stílusára, semmivel nem élvez elsőbbséget (szerintem) mint a többi post, és hidd el, hogy el fogják olvasni.
Ezután: "Segítséget szeretnék kérni abban, hogy szerintetek hogy lehetne egy ilyen oldalt minél hamarabb lekapcsolni, vagy mit tennétek ha...." Mindenféle "VADÁSSZUNK EGYÜTT" felszólítások nélkül.
Ez volt a fórum része, lehet hogy több tanácsot kapsz. - Mondom, én így csinálnám.
2. Szerintem: Ha úgy gondoljátok, hogy a bank nem tesz semmit, akkor hivatalos bejelentéseket küldjetek, dokumentálva, és közben azt is monitorozva, dokumentálva, hogy a csaló oldal továbbra is vígan működik, akár napokon át (minimum screenshot timestamp-ekkel), és lehet bejelenteni a bankot felügyelő hatóságnál.
Vitás kérdésnél is jól jön majd, hogy a bank tartozik-e kártérítéssel. Szerintem: Ha annyira nem képesek, hogy a cloudflare-rel normális reakció idő alatt leszedessenek egy ilyen oldalt, akkor igen. Vagy ha nem tettek rendőrségi feljelentést. stb...