MBH-s vagyok, valamit intéznem kellett. Bementem a legközelebbi bankfiókba, örömmel láttam, hogy alig van 1-2 ügyfél. Húztam sorszámot. 2 ügyintéző volt, gondoltam elintézik az előttem levőt, és én jövök. Az egyik ügyintéző felállt, elment ebédelni (mivel úgyis alig volt várakozó ügyfél). A másik viszont kifogott egy problémás ügyfelet, akivel sok papírt elolvastatott és átbeszélt, aláiratott, lemásolt, beszkennelt. Láthatóan mindketten élvezték. Végül már úgy gondoltam, nem hagyom veszni a várakozással eltöltött időt, nem lehet sok hátra. Aztán visszajött a kolléga az ebédből, de nem fogadott ügyfelet, valami más dolga akadhatott. Végre egy óra után sorra kerültem. Az ügyintéző első kérdése az volt: ön volt BB-s vagy Takarékbankos ügyfél? Mert itt csak a volt BB-sekkel foglakozunk. Én pont a másik vagyok, szóval így jártam. Az én típusú fiókom nincs a kerületben, ahol lakom. Régi szép OTP-s idők, amikor a Nyugati (akkor még Marx) téri fiókban egy, max másfél óra várakozás után elintézték, amit akartál.