Megkérdezhetem, hogy szerinted mi lenne a megoldása egy ilyen esetnek?
1) Azt értem, hogy Te attól tudsz kártérítést kérni - akivel szerződésben vagy.
2) mekkora kártérítésre számítasz? az ország (talán) legkomolyabb termében a kártérítési felelősség ~12 havi díj mértékéig terjed.
Ez nem feltétlen éri el egyetlen aktuális server beszerzési árát...
3) a hosting terem joggal tolja rá a kártérítési felelősséget az eseményt okozó (?) karbantartó felelősségbiztosítására - persze, ebből a Te költséged még egy ideig (amig a biztosítók vitatkoznak) nem lesz térítve
4) mi volna a jó eljárás hasonló esetben (tudom - ne legyen hasonló eset) - de ha beindul az oltás, akkor kapcsoljon le a főbiztosíték és minden áram AZONNAL kapcsoljon le (ugye a problémát az (is) okozta, hogy a venti befújta az oltóanyagot)
5) kössön a hosting cég ilyenre is biztosítást (és legyen nagyobb a díj) vagy akinek igénye van külső helyen elhelyezett saját eszközre - az oldja meg a biztosítást magának?
6) hogyan forintosítod egy 2 éve vásárolt használt szerver értékét? és hogyan forintosítod azt, hogy egy garanciás időn belüli gép (mondjuk 1 éves) garanciája megszűnt a káresemény hatására?
7) azzal jobb lesz, ha összehangolt jogi fellépés határásra megszűnik (ilyen áron) ez a terem - és viheted a cuccot ~2x ennyiért máshová?