akinek a kapcsolatrendszere, tevékenysége, életvitele, stb. olyan, hogy ez feltételezhető róla
Tehát akire rámutatnak ingoványos, nem definiált, folyton változó, szubjektív kritériumrendszer alapján. Amit írtál, az sem jogi, sem erkölcsi kategória, s még csak nem is állandó és nem is ismert.
akkor jellemzően nem a pénz lesz a legalkalmasabb dolog, amivel a számodra szükséges javakat meg tudod szerezni
Hiperinfláció esetén valóban nem, de ezt előre nem lehet tudni, éppen ezért nem tartom jó érvnek.
Háborús körülmények, hadiállapot esetén ez nem meglepő
Attól, hogy nem meglepő szerinted, még ne tekintsük a bank általi lopást, kényszerítést természetes jelenségnek. Az a pénz nem a banké, hanem az ügyfélé. Akkor is az ügyfélé, ha az ügyfél esetleg bűnöző, de akkor is, ha nem bűnöző, csak az életét menti, s nem óhajt az állam által elrendelt gyilkosságban részt venni, ezzel kitéve saját magát annak, hogy megölik, nyomorékká teszik.
el kellett olvasni, meg kellett érteni egyrészt magát a szerződést, másrészt magát a konstrukciót és annak kockázatait, előnyeit _és_ hátrányait
Amikor fogászati röntgen előtt mondtam, akkor most elolvasom, mit akarnak velem aláíratni, majdnem kiátkoztak, s 40 oldalt kellett elolvasnom este fél 8-kor, hogy megcsináljanak egy korona röntgent. Igen, én csinálom ezt, de nem életszerű, amíg az adatvédelmi szabályzatok és ÁSZF-ek terjedelmét a jog nem limitálja. Ráadásul nehezen érthető jogi szövegek olyan többszörösen összetett mondatokkal amelyekben van az állítás benne kivételekkel, egyes kivételek belsejében a kivételeket feloldó állításokkal. Közben gyorsan kellene végezned a 40 oldallal.
az itteni kommunikációd alapján ezt a választ nem is csodálom
Irreleváns, hogy min csodálkozol és min nem. A bank nem hatóság, hanem egy cég, amely történetesen a pénzemre vigyáz, a tájékoztatáshoz pedig jogom van.
Hozzám nem törtek be soha.
A fentiekkel nem meggyőztél arról, hogy bankban érdemes bízni, hanem inkább megerősíted azt, hogy nem szabad megbízni benne, mert a bankban nincs alázat, szolgálatkészség az ügyfél felé, sokkal inkább egy öntelt, agresszív, aljas piaci szereplő, aki cinikus, ha az áll érdekében.