Márkaszerviz, garanciális autó, jaja egyenként. Van amit húznak, van amit nyomnak szétszerelés után. Előzőleg begurítják egy négyzetrácsos levilágítás alá és figyelik a vonalakat. Ezzel számolják és jelölik a krátereket (nem biztos, hogy szabad szemmel látod őket). Amikor összeszámolták a horpadásokat vissza kellett hívni a biztosítóst egy új szemlére a nagyságrendi eltérés miatt. Én magam is 100-150 körül láttam, de nem. Sajnos nem.
Több, mint két hétig nem volt autóm javítás idejére, ez volt a legkeményebb. Ezt nem írtam eddig, de tényleg horror volt. Ha az egyik régi kollégám nem segít ki, akkor jött volna a bérlés, ami nem kevés egy megfelelő méretű cuccnál 18-19 napra. Ráadásul egy kritikus utazgatós időszakban.
Szóval a ripityára vert kasztnit meglátva akkor az asszony bőgött, amikor nem volt autónk akkor majdnem én bőgtem, amikor a teljes összeget megláttam akkor meg sírva vigadtunk együtt. Vagy vigadva sírtunk, mittudomén. Ami jó volt a rosszban, az a profi meló. Nem gondoltam, hogy ilyet lehet csinálni. Mondjuk ilyen kárt sem láttam eddig élőben. Sajnos magamnál tapasztaltam meg, de nem sírok nagyon, mert volt akinek vitte a szélvédőt, napfénytetőt. Az ingatlanokban esett kárról nem is beszélek.