( mraacz | 2025. 04. 23., sze – 17:01 )

Szerintem félreérted a helyzetedet. Egy efféle időpont foglaló rendszerrel szemben nem követelmény, hogy hibátlan legyen. Kurvára nem kell hibátlan legyen. Ha azt elfogadod a telekomtól, hogy mondjuk 98%-os rendelkezésre állással van interneted, akkor ráérsz nyugodtan egy hónappal a személyid lejárta előtt nekiesni időpontot foglalni az ablakodhoz. A 98%-ba itt is belefér, hogy egy hétig nem sikerül, mert nem érhető el a rendszer. Még mindig marad 3 heted, hogy kiválassz egy szívednek kedves útbaeső ablakot. Nyilván ez extrém eset, nem fog az éves hiba folyamatosan egy hétig akadályozni, lehet, hogy másnap már simán tudtál volna foglalni, ha nem kezdesz el telefonon, postagalambbal vagy füstjelekkel baszakodni a foglalás ügyében. Az ilyesmi ugyanis tervezhető. A hibátlan rendszert majd te fogod összeácsolni a munkahelyeden havidíjért a helyi Windóze ökoszisztémában. Az állam az én pénzemből elég, ha jól működő rendszert  csinál. A kormányablak ilyen. Kurvára ki van találva és a tapasztalatom szerint éppen azokban az esetekben működik a legjobban, amikor többféle ügyet kell elintézned egy füst alatt. Abban az általam egyébként egyáltalán nem várt esetben, amennyiben érdekel, hogy miért, egyszer az okát is elmagyarázom.