Nos, ha már így említetted, az Oracle-re gondoltam, akinek nem sok köze van a vashoz, amin futtatja a dolgait. De még az oprendszerhez, meg a kernelhez sem. És ne értsd félre, nem istenítem az Oracle termékeit, mert eléggé belülről sikerül látnom a nyűgjeit. De a support eddig még sosem rázott le, és nem titkolózott, nem húzta az időt másfél hónapon át csak azért, mert tudta esetleg, hogy a következő release-ben már javítva van a hiba.
Ha az Oracle-nél ilyen van, akkor azt neked, a vevőnek is az orrára kötik, hogy majd az új release-ben javítanak vmit, és ha neked nem opció az átállás, akkor benyújthatsz backport request-et. Ha pedig vmire ketten kérnek a világon backport request-et, azt már szinte biztos, hogy meg is csinálják (ezt meg azért nem nehéz megoldani, ha ismersz pár szakmabelit).
Egyébként bár nem tartom magam verzió-fetisisztának, de amióta magamhoz ragadtam itt valamilyen szinten a hatalmat, arra törekszem, hogy a két utolsó release legyen az a két verzió bármilyen Oracle termékből, amit használunk, és ne tartsunk fenn régebbi verziókat. Ez mondjuk elég nagy váltás ahhoz a szemlélethez képest, hogy "amin nem muszáj, ne változtass", de én abban hiszek, hogy a folyamatos karbantartás jobb, mint az "imádkozzunk, hogy menjen, de hozzá ne nyúljunk" hozzáállás...