Ez nem olyan nagy was ist das.
Több cégnél is voltam, ahol bevezettek ilyen - éjjel-nappali felesleges áramzabáló - céges-propaganda monitorokat. Mindig úgy volt, hogy kb senki nem tudta, hogy kinek (egyáltalán melyik organizációnak) van hozzáférése ahhoz a központi szolgáltatáshoz (as-a-service külső szolgáltató - nyilván...), ami a tartalmat adja rájuk. Pl az egyik irodamegnyitóra (jobb híján) valaki mobiltelefonnal csinált egy elég ergya minőségű fényképet az irodabejáratról a cég logójával, és az bekerült a folyamatosan loopolt prezentációba. Na ezt kb fél évbe kerül lecseréltetni egy normális képre, mire meglett a megfelelő ember, akinek volt hozzáférése, kiderült, hogy lehet ticketet felvenni rá - mert ugye anélkül wc-re menni se lehet - leapprovoltatni az új tartalmat stb.
A másik kedvenc sztorim (másik cégnél), ahol éppen az ment a monitorokon, hogy a cégünknek milyen fontos a zöld-energia, a takarékosság és micsoda fantasztikus programunk van erre. Egyik (troll) kollégám gondolt egyet, és elkezdte kikapcsolgatni estére ezeket monitorokat. Aztán pár napra rá elkezdett körbejárni valami nőszemély, és személyesen elmondogatni, hogy azt nemszabad. Mert az úgy van kitalálva, hogy folyamatosan menjen, visszakapcsolás után egy csomó munka nekik mindig visszakonfigurálni a rendszerbe az összeset. Nyilván több kollégám is rögtön odaállt vitatkozni, hogy "dehát pont a monitoron ment a céges hivatalos üzenet, hogy takarékoskodjunk az árammal, mi pont ennek megfelelően cselekedtünk". :)
Szóval sajnos ez nagyonis életszerű, hogy a helyieknek semmi hozzáférésük nem volt a monitorokra kirakott tartalomszolgáltatáshoz és nem tudtak mást csinálni, mint fizikailag kikapcsolni őket.