Valószínűleg véleményed stílusának köszönhető (de inkább annak, hogy a fejlesztők is így gondolkodtak) a reakció és később az eredmény. Se TOTP, se DÁP, hanem emailes elfogadó kód. Meg egy csomó feleslegesen kidobott pénz.
Mennyivel egyszerűbb lett volna előtte egyeztetni, megállapodni, majd ha mégis sír valaki utólag, azt mondani, hogy pofa súlyba, megegyeztünk alá is írtad.
De az demagógia, hogy a fejlesztés előtt megismerjük a célközönség véleményét, felhasználási stílusát, egyáltalán milyen, mekkora nagyságú csoportok, milyen igényekkel. Persze, ez nem könnyű feladat. Mennyivel könnyebb az "Ezeknek semmi nem lesz jó," felkiáltással azt csinálni, amiről mi úgy gondoljuk jó lesz. Mi vagyunk az okosak, eldöntöttük ez lesz, eszi nem eszi nem kap mást.
Aztán jön a valóság, hogy ha sokan nem eszik, jöhet az újratervezés. Mondjuk ez is egyfejlesztési módszer, de kíváncsi lennék, egy piaci alapú appnál meddig működne. Mert így, hogy állambácsi kifizeti az újratervezést, úr nem nézi alapon. Így könnyű.