Mintha így lett volna elrendelve, ma hívott a könyvelőm ÜFK ügyben.
Neki a legtöbb ügyfele még a sima ügyfélkaput se tudja használni, és sokan úgy működnek, hogy a teljes loginjukat átadják neki, ő meg az ügyfél nevében intézi a dolgokat (ez nem egyedi jelenség). Persze ez nyilvánvalóan elég ijesztő és veszélyes. A +/DÁP-al ez végre megszűnik, viszont az ügyfelei többsége annyira balfasz, hogy még a szükséges meghatalmazásokat se képes beállítani, hogy a könyvelő a nevükben beküldhesse a bevallásokat. Na ezeknek nem mindegy, hogy webet vagy okostelefont nem tudnak használni? Pedig szinte biztos, hogy mindnek okos a telefonja. Azért ha nem is reprezentatív a felmérésem, azért van egy olyan sejtésem, hogy az okostelefon használók 90%-a leszarja, hogy ez milyen egy fejlett informatikai eszköz, ő csak tiktokozni akar meg szelfizni, a konzervatívabbak meg továbbra is csak telefonálni rajta. A sánta kutyának nem hiányzik ügyfélkapus meg bankos ügyintézéshez.