Ha már Alza. Tavaly járt úgy egy ismerős, hogy váratlanul harakirit követett el a gépe, és azonnal kellett neki egy másik.
Kispénzű nyelvtanárként egy "újracsomagolt" laptopot vett az Alzánál, és engem kért meg, hogy tegyek rá Windowst meg Zoomot, hogy a másnap reggeli óráit megtarthassa.
Nekiálltam, de csak nem akart működni. Hát nem az történt, hogy az előző vásárló, aki "elállt a vásárlástól" és visszavitte az Alzának a gépet, egyúttal kiszerelte magának az SSD-t?
Az Alza ügyfélszolgálat azt javasolta, vigyük vissza a gépet. Visszavittük, és másnapra visszakapta a pénzét az ismerős, mert jogos volt a panasz, de az óráit más gépén kellett megtartania.
A tanulság: ha "újracsomagolt" kütyüt vesz valaki, számítson rá, hogy az előző vevő "okos" volt, és hogy a szupermotivált Alzás dolgozó nem szükségszerűen vizsgálja át a visszavett és újracsomagolásra szánt terméket.