Sziasztok!
Ha már van ez a fórum, akkor gondoltam ide leírom, hogy milyen problémába ütköztem a ügyfélkapu+-ra váltás kapcsán.
Megpróbáltam igényelni az ügyfélkapu+-t, el is jutottam a folyamatban odáig, hogy beolvastam a QR kódot és az authenticator generált nekem egy kódot, ezt követően meg kellene adni újra a bejelentkezési jelszót és a 6 jegyű kódot, hogy tovább tudjak lépni a folyamatban, de a rendszer ezek megadása után azt írja, hogy a sikertelen mentés, mert hogy a felhasználónév (amit be sem kért a továbblépés előtt!) és jelszó érvénytelen. WTF? Azokkal léptembe és kezdeményeztem az igénylést... Próbáltam firefox-ból, chromiumból, PC-ről, mobil telefonról, jelszókezelőből kitöltve, kézzel beírva, minden esetben ugyanott akadt el a folyamat. Más is találkozott hasonlóval, vagy csak én vagyok ilyen "szerencsés"?