... olyankor tesznek fel reklám blokkolót az emberek, amikor sokadjára találkoznak a 40 másodperces átugorhatatlan irreleváns reklámmal ...
Valójában ez a topik arról szól, hogy hajbazer szerint mindenkinek kapásból reklámblokkolóval kell néznie a YT-ot, mert a Google egy profitéhes multi, csak a pénzkeresésen dolgozik (elképesztő, hogy létezik még ilyen cég...), akit ott kell megszivatni, ahol csak lehet.
Te becsatlakoztál egy valamennyire másik vonallal a blokkolózásra ráigazolandóan a nem megfelelő reklám targetálással (ami ugye lehetetlen adatgyűjtés nélkül, amit Ti minden módon megakadályoztok elvből), amit odáig húztatok aztán ketten, hogy gyakorlatilag nem létezik olyan reklám, ami megfelelően targetált (szerintetek), így egyet sem kell megnéznetek, és a YT dolgozzon azon, hogy megfelelő reklámot mutasson. Akkor majd Te megnézed, hajbazer akkor sem (meg igazából Te sem, mert a blokkoló miatt a megfelelőt sem látod a jövőben, és ha hozzászoktál a reklámmentességhez, akkor ahhoz képest bármennyi releváns reklám is bosszantó lesz).
Valamint az tény, hogy a blokkolós emberek nem akkor tették és teszik fel a blokkolót, mikor hosszas reklám nézések után elegük lesz a reklám hosszából, mennyiségéből, hanem amint értesülnek róla, hogy létezik ilyen megoldás, azonnal, mert semennyi reklámot nem akarnak, relevánsat sem, csak feltételek nélkül, késlekedés nélkül fogyasztani az ingyen tartalmat. Én például akkor fizettem elő a reklámmentességre, amikor más blokkolóért nyúlt, de ugye nem vagyunk egyformák. Ráadásul ha megemelik az árát, nem a kisebb, részben-reklámmentes csomagra térek át bosszankodva, hanem fizetem a megemelt díjat (ahogy teszem most szeptembertől is). És semennyire nem érdekel a Google profitja, hanem az érdekel, hogy amit nézni szeretnék, azt komfortosan, szerintem tisztességesen eljárva nézhessem.
Ha egy ruhaboltba azt mondanád a bent lévő mondjuk 10 vevőnek, hogy elviheti fizetés nélkül azokat a ruhákat, amikre szüksége van, akkor (max.) egy ember távozna 2-3 rá illő méretű, stílusú ruhadarabbal, az összes többi ruhát mérettől, színtől, fazontól függetlenül elvinné a többi 9, és az utánuk betérők az üres boltot találnak. Mert az emberek sajnos ilyenek, nem korrektek. Ha teljesen ingyen kapnak valamit, akkor végtelen mennyiségben fogyasztják akkor is, ha nincs rá szükségük, csak azért, mert ingyen van. A YT működése nincs ingyen (a működésbe beleértem a komplett céget, nyereségestől mindenestől, nem csak az áramszámlát, mint hajbazer), és minél többen fogyasztják ingyen, annál többe kerül a nézés azoknak, akik nem ingyen nézik (fizetve vagy reklámot nézve). Namost akik nem ingyen fogyasztják, azok idővel nem nézik jó szemmel az ingyen fogyasztókat... És nem azért, mert dögöljön meg a szomszéd tehene is, hanem az egyenlőség, korrektség érzésének elvesztése miatt.
Nagyon szép világ az is, amit én képzelek, hogy mindenki korrekt és fizet vagy reklámot néz, nagyon szép világ az is, amit Te képzelsz, hogy tökéletesen targetált és nagyon szolid mennyiségű a reklám anélkül, hogy bárkiről bármi adatot gyűjtene ennek eléréséhez bármilyen szolgáltató. Az egyetlen biztosan működésképtelen világ az, ami hajbazer képzel, hogy profit nélküli módon tud minden működni ingyen fogyaszthatóan.