( render_elek | 2024. 10. 18., p – 18:38 )

Ez esetben:

A környezetvédelmi zónák bejelentésekor Euro 0 járművet több, mint félmillió autós használta. A piaci igény az egy olyan dolog, amit illik tiszteletben tartani és kiszolgálni. Erről szól(na) egy tisztességes kapitalizmus. Nem arról, hogy multiék ráerőltetik az újrafeltalált kereket az ügyfeleikre.

Képes magas ólomtartalmú benzint kezelni, ami minden Euro 0 gépjárművel kompatíbilis. Erre az EV képtelen. A kompatíbilitása a béka segge alatt van, a stabilitása erősen ingatag. Hosszú távú utazást el lehet felejteni (2023-ban bazdmeg!). Lehet, hogy van LED fényszóró, meg egyéb parasztvakítósüketítő ökörségek, de stabilitásban és kiszámíthatóságban össze nem hasonlítható a Euro 0 járművekkel, az Euro 0 javára.

Több millió jármű van a piacon, amik nem olmozott-üzemanyag-befogadó-képesek, vagy a koruk vagy a szabvány egyes implementációi közti inkompatíbilitás miatt. Emiatt töltés közben egy Auchan parkolóba mennek vissza, mert ott lehetséges egyszerre tankolni és vásárolni.

Egy 2023-ban is működő Lada egy olyan időtálló darab, ami nehezebben fog tönkremenni, mint a 20 000 €-ért kapható olcsó kínai szar, ami 2 éven belül használhatatlan lesz a bloated szoftverfrissítések vagy a tervezett elavulás miatt.

 

Forrás: https://hup.hu/comment/2990192#comment-2990192

:D