( hajbazer | 2024. 10. 18., p – 13:51 )

Nem hajlítottam semmit. Azt írtam, hogy a fizetős ügyfelek is reklámot fognak bámulni, hasonlóképpen a Netflix, Amazon Prime, HBO GO stb. streaming-multik gyakorlatához. A Premium Lite ügyfelek is fizetős ügyfelek, továbbá a Premium áremelés miatt a korábbi Prémium ügyfelek ugyanazért a pénzért már reklámot fognak bámulni. Mindkét állításom igaz és egyenesen következik a Google üzletpolitikájából.

Ferdítést itt csak az követ el, aki azt állítja, hogy a reklámtámogatott™ (értsd: reklámokat pénzért bámultató) csomagok olcsóbbak™. Miközben azok is előbb-utóbb a korábbi Prémium csomagok árára drágulnak. Nem veszed észre a fától az erdőt, hogy a túl nagyra hízott multi végtelenbe növekedése időről időre még több reklámot, még több áremelést eredményez hosszú távon.

Azzal is ferdítesz mindeni ilyen témádban, hogy a tevékenységedet szabadságharcnak állítod be, holott csak a tartalomgyártók megkárosításáról van szó. 

Szabadságharc továbbra sincs sehol, csak kevesebbet kéne LSD-zned. Helyette szabadság van, mindenki megválaszthatja, hogy hogyan fogyaszt tartalmat a Youtube-ról. Megkárosításról sincs szó, mivel a reklámbevétel nem garantált bevétel, a Google és a tartalomgyártó közti szerződésben sem. A magánmásolás (videók letöltése, és megnézése) pedig Magyarországon jogszerű.