( nns | 2024. 10. 17., cs – 08:17 )

Ha már akarsz valamerre menni akkor feltételezek valamiféle tervezést. 😉

Ha nincs tervezés, honnan tudod, hogy nem arra mész amerre akarsz? 🤣🤣🤣 (Az uticélt csak megtervezed???)

Olvasd el a fenti "amatőr" kisautós EV utazást párizsba amit linkeltem. Szerintem ők is odajutottak ahova menni akartak, pedig EV-t sosem használt ember megmondta nekik, hogy hülyék.

A konklúziójuk meg, hogy:

Korábbi villanyautós túratapasztalaink alapján fel voltunk készülve szörnyű kalandokra, út szélén éjszakázásra, véres, öldöklő verbális küzdelmekre mindenféle töltőhálózatok operátoraival a lassan lemerülő telefonunkon keresztül, a számlánkon hetekre befoglalt százeurókra - bármire. Ehhez képest mindenhol gördülékenyen, gyorsan, könnyen ment a töltés. El vagyunk képedve - az európai gyorstöltési hálózat gyakorlatilag készen van (legalábbis Budapest és Párizs között). És nem a nálunk még mindig gyorstöltőnek csúfolt 50, de inkább 43 kW-os "gyors"töltésről, hanem a 150, de inkább 350 kW-os csúcsteljesítményű hipergyors töltők szinte csak pár kilométeres hézagokkal tagolt, kvázi összefüggő soráról beszélek.