( _Franko_ | 2024. 09. 20., p – 08:56 )

Akkor mi faszért írsz fel egy lineáris szorzást?

Mert 4 kilométer hosszan nem gyorsulsz 120 kW teljesítménnyel, amint felgyorsultál, már csak tartod a sebességet, az meg jóval kevesebb lesz, ha pedig fékezel, akkor visszajön a mozgási energia jelentős része, így jön ki az átlag, tecciktudni? Ehhez elég nagy akku van a hibridekben is, ezért faszság az, hogy Sose ment el 1-2km-ert, 10-20-30m max 1-200m ha tojások vannak a pedál alatt!"

A 2008 előtti Model S pl. 30km/h-ig! Tehát megint jött egy féligazság! Nem jönnek be a blöffök ma!

Akkor ebben jobb a Toyota... mert alacsonyabb határig képes visszatölteni fékezésből. :D

Esetleg ha nem zizegnél mint a légy a szar felett, akkor ki is tudnám javítani. Így viszont most nagyot fogtál aranyapa, vigyoroghatsz önelégülten egész este!

Nem ez a legnagyobb tévedésed, de elég nagy elírás, a fő tévedés még mindig az, hogy mennyit tudsz menni EV módban, és még mindig ott tartunk, hogy vagy nem vezettél ilyen autót vagy megdöglés előtt volt benne az akkumulátor, ha 100-200 métert tudtál vele EV menni. Én hajlok arra, hogy sose vezettél ilyet.