Tehát akkor van ugye 40% kapacitás az 1.8kWh-ból azaz 0.74kWh. Amit ugyan 2,7t-ás tömeg gyorsításra kellene felhasználni és állításod szerint 2km-ert simán elmész vele hegynek fölfelé vagy síkúton… Ezt még egy mai űr technika sem tudja csak papíron!
Egy 2,5 tonnás Tesla esetén papíron 169 Wh/km a fogyasztás, szóval a 740 Wh az ~4 kilométerre elég Tesla esetén. Mi az a varázslat, ami hirtelen eltűnik hibrid hajtás esetén? Hm?
Az van, hogy hajt a trollkodási vágy, és saját magad bizonygatod, hogy faszságokat írsz a fotelból. Ha majd egyszer lesz lehetőséged, akkor kerekezzél fel a Mátrába egy ilyen fosshibriddel, aztán nézd meg a tankodat mennyire kiürült!
Pont most voltam két hetet a Picos de Europe csúcsain (Spanyolország), az ugyan nem a Mátra, de rendszeresen felmentünk 1000-1200 méterre 140 méterről, illetve oda autópálya, vissza autópálya, és 5350 kilométer távolságon 4,7 l/100km lett az átlagfogyasztás. Egyéb kérdés?