( _Franko_ | 2024. 09. 19., cs – 10:51 )

Az 1,87kWh-ás aku soha sem vitte el a 2,7tonnás autót 2km-re.

Érdekes, hogy az 1,8 tonnás Prius-t elviszi. Meg a 2-2,5 tonnás Tesla is megy 5-10 kilométert 1 kWh energiával... azt más elektronok hajtják? :D

Meg soha nem is sikerült a gyakorlatban fullra tölteni, mert nem kötöttem egy kamion mögé, hogy visszatápláljak elég energiát.

Nem is nagyon tudtad volna, mert 40-80 százalék között tartotta a töltöttséget.

Az meg jogszabályilag tiltott volt az adott államban, hogy benzinmotor töltse az akkut, ezért nem is volt kapcsolható.

Na, kezdődik a hülyeség írása, melyik államban és mikor volt tilos, hogy benzinmotor töltse az akkut? :D

Még a legmerészebb autós tesztek is ~800m-ről áradoztak ami a gyakorlatban még a felét sem érte el. Léghűtésés akkuja volt ami éppen sohasem volt az "ideális hőmérsékleten".

Persze, hirtelen 800 méter lett a 10-20 méterből... :D

Szar volt az egész, mintahogy a hibridek túlbonyolított szarok általában. A Nissan Leraf is hasonlóan a rettegés, hogy hogyan nyerhetnék még párkilóméter hatótávot a szarul temperált akkuk miatt.

Az van, hogy megint belepofáztál valamibe, amihez nem értesz, aztán elkezdesz random faszságokat írni.