( jevgenyij | 2024. 08. 29., cs – 20:50 )

Pedig ahogy ma kinéz az európai gyártóktól fogod megvásárolni, például VW jelvénnyel a kínai autókat. Az EV ipar koncentráltsága miatt Kínában lehet olcsón gyártani az EV-ket. Protekcionista vámokkal majd távol tartják a kínai EV márkákat az EU-tól. De ez nem fogja felpörgetni a önálló EU -n belüli EV fejlesztést és gyártást. Majd megveszi a VW és a többi EU gyártó összeszerelhető alkatrészkészletben Kínából az EV-ket, összeszerelik az EU-ban rányomják a logójukat. Jókora felárat tesznek rá és eladják, mert a kínai eredeti EV autók árát a vámok magasan tartják. Az időben lépő és EU-ban saját gyárakat létesítő kínai márkák mint a BYD kicsit beleköpnek a levesbe, de csak lassan engedik majd át a piaci részesedést nekik. Mesterséges akadályok, szabályok kreálásában nagyon kreatív az EU. Másban sajnos nem.

Kínai platformra épülhetnek a jövő Volkswagen modelljei