Ilyen is van, nyilván vannak rosszabb ellátottságú töltőpontok.
A bábolnai Ionity a fő problémája, nem eseti alkalommal, ráadásul elég fontos helyen levő töltőpont, elmondása szerint ez nem elszigetelt eset, itthon máshol sem tud normálisan tölteni (nem tudom pontosan, hol próbálkozott, hol nem). Elmondása alapján "nyugaton" nem volt ilyen problémája, de máshonnan hallottam, hogy német városokban is vannak hasonló gondok. Lehet, hogy ezeket nem annyira szeretik hangsúlyozni, mert nem használ a piacnak. Sajnos sok témában nehéz tisztán látni a hasonló torzítások miatt, legyen az akár kelet, akár nyugat.
Hidrogén: nem várok csodát, csak valamennyire követem a híreket, a hírek alapján nem kifulladóban van, hanem jönnek újdonságok. A BMW sorozatgyártású autó megjelenése kifejezetten előre mutató lépés. Az eredmény majd kiderül, személy szerint nagyon kíváncsi vagyok rá. Itthon eleve esélytelen a töltési pontok száma alapján a hidrogén, még akkor is, ha ára ellenére próbálkozhatnékom lenne vele.
Például BMW esetén az egész M "család" túlmutat az észszerűségen, mégis jól fogy. A kérdés az, hogy az emberek erőfitogtatása mellett a klímabarát fitogtatás mennyire tud majd labdába rúgni (jelenleg legfeljebb a töltés sebessége gyakorlati érv mellette, más nincs, szerintem a csomagtér is kisebb lesz), figyelembe véve, hogy a sztori már ott ellentmondásos, hogy X5-be építik a technológiát (bár ez sem biztos, az idegenvezető elmondása alapján még nincs eldöntve a típus). A "hülye" ázsiaiak racionálisan próbálták megközelíteni a kérdést, erre az elvileg racionális németek izmoznak. Az X6 is egy öszvér a sportos mozdony jelenség révén, mégis siker lett, mindenki azt másolja, néha nehéz racionalitásra alapozni. Úgyhogy nem becsülném alá a főleg német potenciális vásárló közönséget.
De még mindig nem látom, hogy a Toyotára vonatkozó állításodat mire alapozod, az, hogy egy termék sikertelen lett nem feltétlenül jelenti a teljes technológia kukázását.