Ez szimpla EU pénz volt, piaci alapokon ezek még nem működnek: "EUR 22 million investment is in line with the MOL". Semmi baj nincs ezzel, 22 millió EUR ezen a téren aprópénz és jönnek vele tapasztalatok, csak nem érdemes ebből extrapolálni, hogy majd az váltja meg a világot az autózásban. Ahhoz az kellene, hogy a sun-to-wheel vagy power-to-wheel a zöld hidrogén esetén ne legyen kb. a 2,5-szer drágább, mint az akkumulátoros megoldás, viszont ez egy olyan fizikai limit, amire egyelőre nincs megoldás.
Egy csomó dologra használható a hidrogén, a vegyiparban megkerülhetetlenül szükséges különféle folyamatokhoz és termékekhez, évente ~95-100 millió tonna hidrogén fogy az iparban világszerte, a MOL el is használja telephelyen belül a saját ipari szükségleteire. Ehhez képest a transport sector 30 ezer tonna hidrogént használ, ez a teljes hidrogén termelés ~0,03 százaléka. Nyilván szükséges a zöld hidrogén, mert egyre drágább lesz földgázból előállítani és kell az ipari termeléshez, csak autózni vele nem gazdaságos.