Gondolom ez nem egy tömegigény ill. a többségnek sokat nem is segítene a plusz infó. Azzal kapcsolatban is vannak kételyeim, hogy a check engine után hány esetben lehetne objektíve tovább használni az autót a motor vagy más alkatrész károsodásának veszélye nélkül.
Döntési helyzeted amúgy is már a lámpa felgyulladásánál van függetlenül attól hogy neked még mit sikerül diagnosztizálni akármilyen információk alapján. Ha nem azt csinálod, amit a gyártó javasol, akkor szét fogják tenni a kezüket nem?
Gondolom az meg egyértelmű, hogy ha olyan autót sikerült választani ami szereti "szórni" az ilyen lámpácskákat, akkor menekülj a tulajdonlásától vagy lehet mérlegelni hogy amekkora élvezet, amikor ő szopat téged és nem te élvezkedsz rajta. Utóbbi esetben valóban kellhet a szerelemhez még egy hibakód olvasó is (a gumikészlet, pályabérlet mellé). :)