Egy olyan autót hajtok, amit ebből a konstrukcióból bármikor kiveszek (amint nekem nem éri meg) és viszem magammal.
Nyilván, miután leadóztad. Egy kellően rugalmas bank és munkáltató lehetővé teheti számodra, hogy átvállalhasd a lízinget, kialkudott konstrukcióban.
Ettől még nem te "vetted" és nem a te autód. Legfeljebb majd akkor, ha kifizetted, és a nevedre került.
Cégautó az, ami kb. sosem lesz a tied. Ne erőlködj.
Mint írtam, bevett gyakorlat, hogy a lízing végén megvásárolhatod az autót. Cégautónak hívják, mert a cég fizeti a költségeit.
Nekem pl. nincs keretem
Erre sem reagáltál, de azóta is ezen röhögök. Attól, hogy egy kis cégnél dolgozol, ahol odáig még nem jutottak el, hogy a HR kidolgozza forintra pontosan a cégautós juttatások rendszerét, még "van kereted", csak ahelyett, hogy benne lenne a szabályzatban, hogy CTO-IT-utolsó emberúr 26 millió forintért választhat autót (megkérdeztem egy magyar multinál dolgozó barátomat, neki pld. ennyi), ezt vsz. a "common sense"-re bízzák, azaz te jössz azzal, hogy ez még OK? ők meg azt mondják, hogy igen, vagy nem, esetleg ők ajánlanak valamit, amit némileg felcicomázhatsz, a részleteket nyilván te tudod.
De erre a fentit mondani elég nevetséges. :D