Elolvastam az "indító sztorit". Röviden: kapott a gyári szervízben egy "új" akkupakkot. Amiről tudjuk hogy sose teljesen új, csak "másik".
Elon a világ egyik legnagyobb trógere, ő "valószínűségi alapon" játszik, konkrétan leszarja a valódi minőséget. Most "nem jött be", erre persze emberünk faragott rá csak.
Ő tesztelte le az akkupakkot igazából, hát az megpukkant.
Majd kap egy másik használt akkupakkot - nyilván nem javítják helyben iszonyú pénzekért.
Ha olyan Tezslát vesz amiben nem most cseréltek pakkot az nyilván nem áll meg 2ezer km alatt.
Nem itt és most fog rákúrni emberünk istenesen, hanem majd máshol, máskor. A szar futóművel, az inverterrel.
Főleg ha jó taxis módjára használja.
Öcsém belerakott a Tezslájába 200e km-t, most 300 körül kezdenek előjönni a bajok. Nem az akkuval, a futóművel.
Minden új autótípus (akár ICE akár EV) "külön tudomány". Vagy megtanulod - és akkor ésszerű pénzből fenn tudod tartani - vagy fizetsz.
Bevallom nekem nulla kedvem van "autót tanulni", elmúltam már 20 éves régen.