Nincs öt éves autó, ami egyik pillanatról a másikra - ELŐJELEK NÉLKÜL (ugye egy akkupakk így fingik ki, nem úgy, hogy 2-3 évig eszi az olajat, ami egy 0.0-s által is detektálható) - beszarik és utána kb. gazdasági totálkáros, ha a Tesla úgy dönt, hogy nem cserél.
Normál esetben van mérhető degradáció és mérhető az, hogy lesznek bajok az akkuval, mérik egy csomó paraméterét az akkunak (cella/modul szintű belső ellenállás, feszültségek, áramok, kapacitás, egyebek).
Amiről most itt beszélünk, az nem normál eset, olyan, mint amikor előjel nélkül nem indul vagy megáll egy autó. Tudod, van ilyen is bőven, például saját esetemben a két évtizede vett, 3,5 éves új, de már nem garanciális autómban minden előjel nélkül hengerfejes lett a motor és megállt mind a szög a város közepén. Ettől még nem kiabálom tele az étert azzal, hogy minden ICE szar.