Definiáld már a "mérnöki munkát", légy szíves.
Ok. Megtörtént valós eset. Beszállító küld egy hajóbyi alkatrészt de az automata DMC olvasója nem képes a DMC kódot olvasni. Az IT-s szalad, kicseréli a DMC olvasót, de hiába. Hoz egy másik gyártótól DMC olvasót az sem megy. Berakják a DMC verifikátorba, a kód A osztályú labor körülmények között. A vevő ideges, meg fogjuk állítani. Hatalmas az idegeskedés, van sokmillió darab alapanyag, vevő rázza az öklét és kötbért skandál, beszállító sajnálja, de sorry, nála minden ok. IT netkábelt húzogat, switchet cserél. Na ekkor jön a mérnök, előveszi optikai tudását, scriptet ír FFT, polárszűrőt szerel be, és a gyártás jópár napos IT-s ‘technikusi’ felesleges munka után elindul. A poén, hogy munkaidőben elmondtam az IT csoportvezetőnek (autodidakta IT-s) hogy merre eszkalálja a problémát, de őneki nehogy már egy hülye fehéringes mondja meg hogy mit csináljon, hajnali 2-kor hívott az USA-ban ülő top menedzser, hogy segítsek. Kocsibaültem, 150km-ert leutaztam, reggel 6-kor elindult a gyártás. A kiesett műszakok, a premium freight Meg közel 5M euró költséget jelentett a hülye IT-s miatt.