Szerintem azért, mert nem akarnak magukra húzni felesleges supportot.
Egységsugarú user jön valami random Temuról vásárolt kínai telefonnal, és felhívja az ügyfélszolgálatot, hogy nem megy a VoWifi, akkor le lehet szépen zárni a hibajegyet azzal, hogy a készülék nem támogatott. Franc se akarja nyomozgatni, hogy nevenincs telefonok random szoftverével miért nem megy a VoWIFI.
Amit meg ők forgalmaznak, arra adnak támogatást. Amit nem, arra meg nem. Nem olyan bonyolult ez.
De ez le is van írva az általad linkelt oldalon:
Az egyes gyártók folyamatosan új készüléktípusokkal és szoftververziókkal jelennek meg, melyek esetén mind több és több készülékkel lehet használni a VoWiFi-t.
Ugyanakkor a készülékoldali VoWiFi képességekre Yettel oldalon nem tudunk garanciát vállalni, különösen igaz ez az általunk nem forgalmazott típusok esetén.