( ggallo | 2024. 06. 07., p – 07:23 )

Hát, akkor vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy máshogy értünk valamint, amit a másik ír :-D

Az én értelmezésemben a garancia egy dologot garantál: nem kell soron kívül pénzügyi forrást biztosítani az elromlott eszköz pótlására.

A legtöbb cégnél ez okozza a gondot, hogy amíg működik sem szánnak rá pénzt (karbantartás, rendes üzemeltetés), amikor meg megáll, nem tudnak/akarnak gyorsba venni a helyére valamit, mert nincs rá keret. És akkor jönnek a barkácsmegoldások (ami ugyan milyen lesz, ha az addigi "fő" ezköz is ilyen sok figyelmet kapott), vagy simán onnantól nincs pl. mentés eszköz hiányában.

A garanciális eszköz önmagában nem oldja meg a folyamatos üzemet, azt megfelelő tervezéssel és beszerzéssel kell biztosítani (pl. hideg tartalék, aktív-passzív vagy téynleges HA üzem, stb.).