Az átugrott reklám normális használat, nem károsít meg senkit, ezzel jár.
Ahogy sem a kiblokkolt reklám, sem a magánmásolás nem károsít meg senkit, mert pontosan ugyanaz történik mind a Google, mind a tartalomkészítő felé. Mindkettő 0 Ft reklámbevételt kap és pont ugyanennyi van neki garantálva.
Azonban lehet olyan reklám, ami majd érdekli és azt majd megnézi mégis
Értem, tehát itt máris elköveted a marketinges tévedését, aki felhatalmazva érzi magát arra, hogy jobban ismerje a nézőket, mint a nézők ismerik önmagukat. Nos, akkor tisztázzuk: Aki reklámblokkolót használ, azt nem érdekli reklám. Egyik se. Ha mégis érdekli a reklám valamelyik oldalon, akkor ott kikapcsolja a reklámblokkolót.
ha zavarja a sok felbukkanó reklám, akkor előfizet prémiumra
Ne terelj a prémiummal! A kérdés továbbra is az, hogy a narratívád szerint miért nem ingyenélő™ az, aki minden reklámot (kézzel) átugrik, azokra a tartalomkészítőkre nézve, akiknél csak átugorható reklám jelenik meg.
A blokkolás ezt a két potenciális lehetőséget veszi el.
A blokkolás nem vesz el semmilyen lehetőséget, tekintve, hogy a blokkolás annak a kinyilatkoztatása, hogy a blokkolót használó minden reklámot egyébként is átugorna. Lényegében még kevesebbet is használja a Youtube infrát, mint az, akinek bepufferelődik a reklám. Anyagilag pedig nincs különbség a blokkoló használata és a reklámok átugrása esetében - ezt te is elismerted. Innentől elég kettős mérce szaga van a dolognak.
Addig, amíg ezt megtehetik. Utána vagy nem használják vagy prémiumoznak vagy nézik a nekik tetsző reklámot a többit meg átugorják.
https://a.te.ervelesi.hibad.hu/lenyegtelen-konkluzio
Hogy mit tehetünk a jövőben, azt majd a jövőben megvitatjuk.
Hogy lenne ingyenélés.
Mondom, kettős mérce. A reklám átugrásakor a tartalomért ugyanúgy nem fizet senki, tehát azt a néző ingyen kapja.
TOS szerinti használat
Irreleváns. Ingyenélésről volt szó, nem ToS-ról. A ToS betartása a jogszerűségét befolyásolja a tartalomfogyasztásnak, nem azt, hogy ingyenélés vagy sem.
Na erre vonatkozik a nincs garantált bevétel, nem a reklámblokkolósokra
A reklámblokkolósokra is vonatkozik, mivel a végeredménye pontosan ugyanaz a Google és a tartalomkészítő reklámbevételének szempontjából. A tartalomkészítők is abban a tudatban nyomták fel nyilvánosba a videóikat, hogy tudják, nem minden megtekintés után jár bevétel. A Google is pont ebben a tudatban hozta nyilvánosságra és szolgáltatja.
ahol sem más reklám megtekintésére nincs esély, sem pedig a reklámok kiváltása okán a prémiumra váltásra.
Minden reklámblokkolót használónak van esélye és lehetősége Prémiumot venni. Több ide kommentelő fórumtárs is él ezzel a lehetőséggel.
Egész más, ha azt mondom, hogy itt van egy sör, meghívlak rá és egész más, amikor fogod magad, odamérsz a bárszekrényhez és kérdezés nélkül kiveszed.
Mivel mással zártad volna le a mondandód, mint a sokadik életidegen hasonlatoddal.